Moest laatst zo lachen om m'n oudste dochter (bijna 2jr & 10mnd), ze had een beker melk en zag haar baby zusje er naar kijken, zegt ze: 'nee baby, deze melk is van mij, jouw melk is in mama!' De laatste keer dat ze naar cb moest (met 2,5 jaar) kreeg ze daar een pop, die moest ze te drinken geven. In plaats van dat ze het kopje pakte om de pop te drinken te geven, wilde ze de pop bij zichzelf aanleggen. Zo leuk, die kinderlogica! Hebben jullie nog leuke verhalen? Ps: Sorry als er al zo'n topic is, dan heb ik 'm over het hoofd gezien.
niet een uitspraak maar mijn zoontje wil zijn speelgoed aapje nog al eens bij mij proberen aan te leggen. Of hij duwt de borst naar mij toe, zo van "jij ook een slokkie". Dat doet hij bij alles, delen, maar nee de borst hoef ik niet
Leo komt vaak even naast me zitten als Thom de borst krijgt en 'wisselt' ook van helft als ik Thom de andere aanbiedt. Laatst vroeg hij aan me waarom Thom maar liefst uit 2 verschillende borsten drinkt, dus ik zeg: "1 voor de grote slok en de andere is het toetje." Daar moest Leo even over nadenken en de volgende keer zei hij: "Goed je best doen Thom, netjes je bostje leegdlinke andes geen toetje!" Groetjes van kiki
Wat een leuk topic! Ik gaf laatst de borst toen de dochter (4 jaar) van een vriendin van mij er bij was. Dochter: Wat doet de baby? Ik: De baby drinkt bij mij. Dochter: Komt daar melk uit? Ik: Ja de baby drinkt melk bij mij. Dochter: Ik zie de melk niet. OH nu wel! (mijn dochter laat los en het spuit eruit) Dochter: Baby, snel drinken! (mijn dochter drinkt verder en laat even later weer los) Dochter: Nu is ie op. Ik: Nee hoor. Dochter: Echt wel er komt niets meer uit! Ik: Nee, maar als de baby er aan drinkt, dan wel, er zitten daar gaatjes en die kunnen open en dicht en die gaan open als de baby gaat drinken. Dochter: Oh! Ik ook? Moeder van dochter: Nee, jij hebt vroeger genoeg gehad.
Tessa legt ook haar pop aan, maar dan aan haar naveltje, Ook zegt ze regelmatig, zit nu ranja in he mama?, hihihi
Liene legt ook haar pop bij zichzelf aan, 'Liene ook bosjtjes eh?' E haar schaapjes (knuffeldoekjs) die drinken ook bij mij. En Liene doet dan 'tutututut' alsof ze echt drinken.
Wat grappig hoe die kleintjes dat oppakken, Ik was laatst op ons buurjongetje van 2 aan het passen, Amber ging huilen, zegt hij Amber drinken? Ik leg Amber aan, ze is klaar, zegt ie andere kant? Maar Amber drinkt altijd maar 1 borst, en zijn zusje van 4 maanden 2, dat vond hij maar raar!