regeldag of niet ??help

Discussion in 'Borstvoeding' started by happymama, Mar 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo
    mijn zoontje is heel onrustig vandaag en huilt veel .
    ik ;eg m dan ook maar aan maar echt rustig word hij niet , hij begint te trekken en te bijten en dit natuurlijk omdat ik m nu vaak aanleg komt er natuurlijk niet zoveel als om de 3a4 uur .
    is dit een regel dag ?? heb t eigenlijk nog nooit eerder gehad tis altijd een tevreden manneke geweest.
    heb m ook even getempt om te kijken of er mmiss iets anders aan de hand is maar is gewoon 37.3

t lastige is dat we vanmiddag ook nog op verjaardag moeten van schoonmoeder maar dat zie ikk niet zitten als meneertje ieder anderhalf uur begint te huilen .....

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Regeldag of iets van ziekworden dat er aan zit te komen, als hij zo huilerig is doe je 'm denk ik geen plezier met bezoek aan oma!

3. happymama

weet niet of t ziek worden is , als hij dan weer gedronken heeft is ie weer blij echter is hij wel maar heel even uit bed want nu hij dan vaak drinkt slaapt hij minder en is ie dus eerder moe.
    denk dat t zo zit.
    ook voelen mijn borsten erg leeg aan .
    hij drinkt ze ook wel steeds allebij helemaal leeg om de anderhalf 2 uur ....

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Regeldag...geen twijfel mogelijk. Trek je het zelf wel, op bezoek gaan nu?

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Neem lekker even de tijd voor m.
    ga dus niet op visite maar kruip lekker samen weg... Of hij nu een regeldag heeft of iets onder de leden heeft. Hij wil nu graag getroost worden en een gestressde mama heeft hij niet veel aan...
    Ik zou dus lekker thuis blijven en vaak aanleggen als hij daar behoefte aan heeft...

6. happymama

denk niet dat me schoonmoeder t me in dank afneem als ik niet kom .
    ze is nogal moeilijk , snapt geen zak van bv en blijft hameren dat ik er mee moet stoppen (schoonzus ook) heel iritant.
    als ik nu ga vertellen dat hij veel wil drinken en zeg erbij dat hij een regeldag heeft dan is dat volgens hun niet zo en heb ik volgens hun gewoon slechte of te weinig voeding .
    ga er miss gewoon een uurtje heen en ga gewoon eerder naar huis dan kan mijn vriend en me dochter wat langer blijven en als ze erover beginnen ga ik t es ff heel goed duidelijk maken want word er schijt ziek van .
    geef al 4 mnd bv en hij groeit goed en is tevreden dus er is niks mis .
    toen ik me dochter bv gaf deden ze dat ook al en ben toen ook gestopt waar ik nu heel veel spijt van heb .
    gelukkig vind mijn vriend ook dat ik niet moet stoppem en zegt ook laat ze maar zeggen je hoeft niet te stoppen .
    ze beginnenn er wel altijd over als hij er niet bij is , dus als ze t nu wel doen miss dat mijn vriend er zelf es iets van zegt ......

7. happymama

even nog een vraagje .
    had de lk gister gebeld ze adviseerde me om de laatste fles rijstebloem in te doen zodat hij miss wel doorslaap (kon t natuurlijk niet garanderen .
    maar hoe maak ik dat als ik bijv 150 cc bv in een fles doe hoeveel rijstebloem doe ik er dan in ???
    zodat hij niet te dik of te dum word .
    wil wel ff een paar dagen wachten omdat hij dus nu zn regel dag heeft , maar kan t maar vast weten he .

8. sanntje

sanntje Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,304
    1
    36
    Female
    NULL
    Ik zat even mee te lezen!! Ook hier vandaag en de voorgaande dagen een ERG onrustig meisje... Beetje hetzelfde als wat jij beschrijft.
    Denk dat het regeldagen zijn idd!! Zo zwaar he af en toe, en dan nog vanalles 'moeten' doen tussendoor... de sociale verplichtingen, werken... bleeeeegghh

Hoe is het gegaan vandaag? Dag een beetje doorgekomen zonder al teveel 'gezeur' van anderen? Gewoon lekker je ding doen!!

Maar ik blijf even meelezen, mijn kleintje heeft altijd doorgeslapen alleen de afgelopen 3 weken niet echt meer. Wist helemaal niet dat je rijstebloem door de bv kon/ mocht doen?? Dus vind dit wel interessant!! Ik blijf volgen ;)

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Rijstebloem is geen doorslaapgarantie en wordt ook afgeraden voor de vier maanden, het is echt bijvoeding. En mja, bv is licht verteerbaar; een nachtvoeding is dis echt niet vreemd.

Rond de 3 maanden gaan baby's vaak weer regelen, dus gewoon in mee gaan :) Wie weet halen ze er daarna de nachtvoeding wel zelf af zonder rijstebloem!

Verder gewoon lekker bv blijven geven hoor, niet luisteren naar je schoonmoeder! En als je een keer een regeldag hebt, zeg je toch gewoon dat de kleine niet zo lekker is? Overigens zou ik wel eens snibbig reageren op dat gezeur van je schoonmoeder;'Ik geef borstvoeding en dat blijf ik voorlopig ook doen, dus accepteer dat nou eens en doe niet zo negatief!'.

10. happymama

t is verder wel goed gegaan ondaks dat hij zoooo moe was . heb m gister toch maar de rijste bloem gegeven , ik weet dat t geen garantie is . maar hij had zijn laatste voeding om 8 uur met rijstebloem en heeft heerlijk geslapen tot 5 dus wel 2 uur langer . heerlijk had ik echt ff nodig. heb hem om kwart over 7 weer gevoed en nu slaapt hij . als hij t volhoud tot kwart over 10 zit ik weer mooiop 3 uur .
    moet morgen weer werken en dan zijn regeldagen niet echt fijn .

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Door rijstebloem te geven begin je wel met afbouwen hè, dat weet je toch wel?

12. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    T kan ook gewoon goed gaan hoor!

13. happymama

geef t hem toch alleen in de laatste fles en als die nacht voeding eraf gaat is toch niet erg

14. happymama

hij heeft er vanacht trouwens maar 1 u langer op geslapen

Share This Page