hoi ik wilde graag weten hoelang jullie kindjes overdag slapen. mijn meid wil maar niet slapen . ze ligt wel te gapen maar als ik haar in bed leg gaat ze huilen. hel lukt mij met moeite haar ongevaar 2 uur te laten slapen. ik weet het niet meer
Hier ook een hazeslaapkind. Vaak ook maar 2 x 3 kwartier. De laatste dagen gaat het beter, zo'n 3 a 3,5 uur op een dag, waarvan 's middags 2 uur achter elkaar. Zolang ze vrolijk zijn en goed groeien, is het oké volgens het CB. Maar het is wel vermoeiend.
Hier waren de eerste 2 a 3 maanden slaaploos overdag. Iig dan niet in zijn eigen bedje. Lucas die wilde alleen maar in mijn armen of buikje - buikje slapen. Dit had veel te maken met krampjes en het niet goed kunnen verteren van de flesvoeding. Na overstap op ander FV is het veel beter gegaan en begon hij overdag af en toe is een 30 a 60 min in de box te slapen. Na 3 en halve maand waren we zover dat hij ook 1 a 2x op de dag in zijn eigen bedje sliep en dan meestal een goed uur. Nu zijn we een beetje terug bij af en kost het me echt moeite om 1 a 2x op de dag hem 30 min te laten slapen. Met deze leeftijd worden ze ook wel wakkerder. Maar hij heeft net zijn "sprongetje" gehad waardoor hij helemaal uit zijn ritme is en we zijn net terug van een leuk gezellig en druk lang weekendje centerparcs met de hele familie. Tja en dan is de regelmaat e.d. ver te zoeken. Dat is ook de rede denk ik dat hij zo onrustig is nu. Toch weer ons best doen om hem weer in een ritme te laten komen...
tussen de middag 2 a 3 uur. Toen hij net was geboren, sliep hij meer. En soms als ik met hem ga wandelen, valt hij in slaap in de kinderwagen.
ge huilt ook altijd even als ik hara in bed leg. ALs ze erg moe is en veel prikkels heeft gehad wat langer. Maar daarna valt ze wel in slaap. Ze sliep eerst ook heel weinig, was erg blij als ze eens 30 min achter elkaar sliep. Nu slaapt ze zo een uur sosm zelfs 2,5 achter elkaar. Maar dan wel op haar buik, dan slaapt ze wel om de een of andere reden. Dus ik kijk maar extra vaak en ik heb goed geobserveerd, maar ze draait haar hoofdje altijd naar de zijkant, zelfs in haar slaap, blijft nooit op haar gezichtje liggen en ik heb een aerosleep. Verder rust en regelmaat, klinkt flauw, want waarschijnlijk weinig nieuws. En wachten tot het beter wordt en hopen dat het gebeurd, tenminste dat had ik. En ik hoop voor je dat het bij jou ook snel beter wordt, want het is anders erg vermoeiend en je komt nergens aan toe dat ken ik.
vannochtend zijn we voor het eerst gaan zwemmen. ze was zo moe dat ze tijdens het aankleden al in slaap viel. ze ligt nu heerlijk te slapen haha ik denk dat ik dit veel vaker ga doen