regeldag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maartje25, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hallo

Alweer een vraag van mij. Mijn dochter heeft vandaag volgensmij een regeldag. Veel aan de borst en moeilijk in slaap te krijgen.
    Ik bied per keer 1 borst aan (eerder 2 maar dat was teveel voor haar)omdat ik overproductie had en ze aan 1 borst genoeg had (en deze dus nu heel goed leeg drinkt) mijnborsten voelen nu dus normaal aan ipv 'ontploft' :)
    Maar nu...

Hoe doe ik dat als ze binnen 1.5 uur weer wil dronken? Bied ik dan dezelfde borst aan of de andere??

2. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Pff, die regeldagen zijn geen lachertje hé. Hier onlangs ook zo een periode gehad... 17 voedingen op één dag. Ik was kapot.

Hoelang drinkt je dochtertje gemiddeld?
    Mijn zoontje dronk soms maar 8 minuutjes of minder per keer en ik kreeg het advies van de vroedvrouw om dan terug met dezelfde borst te beginnen (omdat deze nog niet volledig leeg was).

Groetjes en veel goede moed!

3. maartje25

Ze drinkt ong 20 minuten...ik kan dus wel steess wisselen van borst?

Crisis! 17??? Dan ben je echt gesloopt

4. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Als je de neiging hebt tot overproductie kan je het beste zo snel op elkaar dezelfde borst aanbieden. Heb je het idee dat ze er niets meer uit krijgt dan wisselen. Zoek maar eens op blokvoeden dat is hetzelfde idee.

5. maartje25

Hoe zie ik dat ze er niks meer uitkrijgt dan? Mijn borsten zijn nu 'slap' het lijkt alsof er niks meer in zit onderhand...is dat ook zo of is dat normaal dat ze niet 'hard' zijn voordat je gaat voeden?

6. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Vaak gaan ze wel huilen als ze er niet meer uitkrijgen, verder luister ik naar het slikken als ze nog maar 4 a 5 keer kan slikken in een minuut wissel ik van kant.

Op regeldagen heb je aan het eind van de dag echt theezakjes, dat reguleert zichzelf wel maar dat kost een paar dagen en dan ga je vanzelf meer melk produceren.

Deel Deze Pagina