bijten tijdens de borstvoeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door lotsoflove, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is nu bijna 7 maanden en ik wil eigenlijk nog niet stoppen met de borstvoeding. Maar hij heeft inmiddels 2 boven én 2 ondertanden en elke keer als de melk niet snel genoeg meer stroomt, bijt hij stevig op mijn tepel. Hij is altijd al een onrustige en ongeduldige drinker geweest, dus laat hij vaak tussentijds los.
    Ik heb de laatste dagen meer gekolfd dan aangelegd, omdat ik haast 'bang' word om aan te leggen. Wat kan ik doen?

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Duidelijk zijn: geef aan dat het zeer doet, dat dit niet fijn is. En lees dit eens: hier heb ik wat dingen op een rij gezet over bijten.

Veel succes!

Help: mijn kind bijt! | Borstgevoed.nl

3. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie, dit artikel had ik al gelezen. Helaas bijt hij inmiddels zo frequent ook na opvolgen van bovenstaande tips, dat mijn tsr alleen maar langer uitblijft. En elke keer voorkolven vind ik geen optie meer. Ik snap dat het een fase is, maar 3 weken met pijn voeden elke keer dat er een tand doorkomt wordt mij te gek. Ik ben inmiddels aan het afbouwen...

4. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    begrijpelijk. Vervelend voor jullie beiden.
    Hoop dat je gauw weer zonder terughoudendheid kunt genieten van elkaar!

Deel Deze Pagina