Hey meiden, even twee vragen voor jullie: Op welke momenten kan ik regeldagen verwachten? En; hebben jullie ook meegemaakt dat jullie kleine (de onze nu 12 dagen) niet in het eigen bedje in slaap kan vallen oftewel, huilt tot ze opgepakt wordt? We moeten haar bij ons in slaap laten vallen en dan pas kunnen we haar in haar ledikantje leggen. Niet erg maar ik hoop wel dat dit ooit verandert.
Ooit verandert dat wel hoor, geen zorgen! Net zoals ze ooit zindelijk zal worden en zelf in de auto naar haar werk zal stappen Nu gewoon lekker bij je nemen als ze dat wil. Rond de 10 dagen zie je vaak een regeldag, maar eigenlijk bestaan de eerste 4 tot 6 weken uit regeldagen, dus kan best dat ze vaker regelt dan alleen rond de 10de dag. Komt goed!
Yep, ik hier ook week lang strijd gehad, niet zozeer regeldagen als wel: alleen bij mij in bed willen slapen. Ik heb hem nu (na anderhalve week kapot door 3 uur slaap per nacht) 2 nachten bij ons in bed laten slapen. Tussen onze hoofdkussens, heel hoog, eigen dekentje en dan wel slapen. na een voeding probeer ik gewoon weer in eigen bed en als dat niet lukt, dan maar niet... Gaat vanzelf over, nu hij zo klein is doe ik daar niet zo moeilijk over
Regeldagen zijn met 3 weken, 6 weken, 3 maanden enz. geloof ik...moet je ff googlen. Mees heeft tot een week geleden alleen bij mij op de arm geslapen. Als ik hem neer legde gingen na 5 minuten de oogjes weer open... Een week geleden ben ik hem weer eens in bed gaan leggen omdat hij steeds kortee en onrustiger sliep bij mij en hij sliep meteen 2 uur achter elkaar Ben hem toen ook eens wakker in bed gaan leggen en hij gaat gewoon slapen...zonder huilen. Ze moeten gewoon vertrouwen krijgen in de grote boze wereld, is mijn mening Lekker aan toegeven.
Ik heb onze krummel heel lang in slaap moeten helpen, want in zijn eigen bedje slapen lukte niet. Toen ik heb hem ingebakerd ging hij zonder mokken slapen(in zijn eigen bed) en sindsdien slaapt hij erg goed