Onze zoon van bijna 5mnd drinkt overdag weinig, meestal rond 100 cc, soms 150cc. De laatste fles van 23u haalt hij de.'schade' in door ruim 200cc te drinken. Hij krijgt dus ook wel genoeg binnen, hij groeit goed en is n flinke jongen. Hij woog de laatste keer bij CB 28-2 8 kilo. Mijn vraag zit hem vooral in het feit dat straks n x de laatste fles vervalt, maat hij moet dan wel leren om overdag meer te drinken. Heeft iemand tips of zal hij dat straks zelf regelen? Hij wordt nog echt zelf waker voor de fles van 23u... Alvast bedankt
Ja dat zou kunnen, maar dan ben ik wel n beetje bang dat hij te weinig krijgt... Maar het is het proberen waard. Iemand anders nog ideeën?
hier veranderd dat vaak. soms fles van 17 u meer dan weer laatste fles meer en dan ochtendfles meer. ik denk dat hij gewoon een andere fles meer zal gaan drinken. succes
Misschien vaker overdag kleine beetjes aanbieden? En anders gewoon lekker laten zoals het gaat, het ritme van eten en slapen gaat toch nog 100x veranderen, wie weet hoe hij volgende maand drinkt!
Nou het lijkt er inderdaad op dat hij het zelf helemaal geregeld heeft... Hij werd zondag ochtend pas om half 10 wakker, fles daarvoor om 22.15u, dronk in 1 keer zijn fles van 150/5 helemaal leeg en het leek of hij er nog wel wat bij kon hebben. Hij deed ook wel erg lang over zijn fles (soms 3 kwartier) dus heb ik gister speen maat M gekocht, dit gaat ook een stuk beter! Heb nu dus weer elke keer 180/6 aangeboden en dat drinkt hij nu wel weer op. Ook heb ik gister voor het eerst geen late fles gedaan en dat ging ook goed... Helemaal happy