Even mijn hart opgehaald op het cb

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door appeltje, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appeltje

appeltje Niet meer actief

Nou, ik ben vandaag positief verrast tijdens mijn bezoek aan het cb.

Ik kom binnen zit er een vrouw haar kindje te voeden. Terwijl ik mijn zoontje uitkleed komt een vrouw met haar huilende baby uit de spreekkamer (prikjes) en geeft haar kindje wat troostslokjes. Ik kreeg een dik compliment van de cb-verpleegkundige dat ik nog steeds bv geef en dat ze het erg knap van mij vind na alle opstartproblemen. (de cb-arts is anti-bv en geeft altijd van die steken onder water over de bv, dus dit was ook eens fijn)
    Ik kleed mijn zoontje weer aan, inmiddels zit een andere moeder haar kind te voeden en komt er een moeder binnen met overduidelijk de borstpads zichtbaar in haar beha.

Hoezo laag percentage borstvoedende mama's? Vandaag heb ik niet anders gezien! :D

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Heerlijk!
    En het is ook erg motiverend vind ik, als je andere borstvoedende-mama's ziet.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mooie bedoeling daar bij jullie cb zeg! Goed hoor!

Bij ons nog nooit iemand met n kindje aan de borst op het cb gezien, en ik ben toch heel vaak geweest :rolleyes: !

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Leuk zeg !

Ik heb 1x een andere moeder zien voeden bij het cb. Verder nooit iemand.

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik was ook verrast..... nog nooit iemand zien voeden daar en ineens 3 vrouwen binnen en half uur. :)

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Maar dat je moeders niet ziet voeden op het CB wil niet zeggen dat ze niet voeden :D Ik heb Dylan ook nog nooit gevoed op het CB. Trouwens ook nog nooit iemand anders het zien doen.

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Tuurlijk hoeft niets te zeggen. Maar als je kind erg huilt na prikjes o.i.d. lijkt het mij niet meer als natuurlijk om je kind even aan te leggen.

Deel Deze Pagina