Ik weet niet wat me vandaag overkomt, maar mijn zoontje wil alleen liggend in het grote bed gevoed worden. Zodra ik hem in Madonnahouding probeer aan te leggen zet hij het op een krijsen en spartelen. Niks lukt en ik vraag me serieus af wat ik verkeerd doe. Dit ging altijd goed alleen sinds vandaag is het een groot drama.. iemand tips of ervaringen?
Geen ervaring of tips, maar kan het zijn dat ie last heeft van iets in z'n lichaam wat zeer doet in die houding? Kan een kindje zo jong al 'verkeerd hebben gelegen' waardoor ie misschien last heeft van z'n nekje oid?
hm ik zou het niet weten of dat al kan.. ik werd er zo nerveus van, hij was helemaal overstuur vanmiddag. Dit had ik niet eerder mee gemaakt. Ik voed hem nu telkens boven in bed dit wil hij wel, alleen belemmert het wel als ik even weg wil. Ik zal kijken of het met een paar dagen beter is misschien heeft hij inderdaad last van iets in zijn lijfje. Bedankt voor je antwoord!
Ja! Heeft mijn dochter ook gehad, zo gek! Als ik haar na een paar minuten liggend drinken weer in madonna houding nam vond ze het wel goed. Na een paar dagen was het weer over....
's Nachts als ze slaperig zijn kun je het 't beste opnieuw proberen als ze een bepaalde houding of borst niet willen.