Ritme van baby's, vraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SportySteenbok, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Sinds deze week hebben wij eindelijk medicijnen voor onze dochter en is ze stukken rustiger en slaapt ze eindelijk ik haar eigen wieg en meerdere uurtjes achterelkaar.
    Voor mijn gevoel laat ze dus eindelijk "normaal" babygedrag zien.

Nu laat ik haar zoveel mogelijk slapen als kan, ze moet slaap van 3,5 week inhalen. Dus als ze wakker wordt is 't drinken, luier verschonen, drinken, nog even knuffelen en bij het eerst gaapje inbakeren en in haar wiegje om weer te slapen.

Doen jullie dit ook zo met een baby van 4 weken? Of laten jullie je baby ook veel in de box?
    En vanaf wanneer is een baby meer wakker en komt er speeltijd?

Begrijp me goed, het laatste wat ik zal doen is mijn dochter ophaasten, ik ben zo blij dat het eindelijk rustig is hier in huis en dat ik enigszins mijn handen vrij heb en dat zij slaapt. Maar nu pas ga ik over zulke dingen nadenken, de weken hiervoor stonden alleen maar in het teken van troosten. En dus ben ik benieuwd hoe dat bij anderen gaat en wat er hier komen gaat.

Groetjes!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Helemaal goed zo! 4 weken is meestal nog veel te jong om lang wakker te kunnen zijn en de box is dan meestal veel te groot/prikkelgevoelig. Op deze leeftijd is 5 minuten alleen ergens liggen trouwens al erg lang, dat houden ze meestal nog niet eens vol :)
    Je doet het helemaal goed zo! :)

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Toen onze dochter 4 weken was, was het ook voornamelijk verschonen, drinken, knuffelen en slapen.

Ze is vanzelf meer wakker gebleven en ging dan un de box. Ze vond het dood eng, en ik mocht blij zijn als ze het n paar min. volhield:D

Heb dr elke dag erin gelegd, en met de week werd het langer.

Nu kan ze er gerust 2 uur in liggen zonder kick te geven.

Dat komt dus vanzelf. Ze is nog zo klein, lekker van genieten hoor!

4. tulip

tulip Niet meer actief

met die leeftijd hier ook amper wakker hoor. Werd wakker gemaakt voor voeding dan even knuffelen en weer terug naar bedje. Is hartstikke normaal en op de wakkere tijden gewoon lekker bij je nemen.

Deel Deze Pagina