Ik was nieuwschierig hoeveel moeders er hier al langer als 1 jaar voeden en wie er nog steeds mee door gaat. En wie het jaar hoopt te halen. Ook tips naar elkaar toe of ff klagen mag ook. ** Ik geef mijn kleine meid nu nog steeds de borst en ik merk dat ze weer vaker wil drinken ik ben hier stiekem zo blij mee. En dat terwijl ik altijd zei na 1 jaar is het mooi geweest maar ik kan dat momentje van ons samen gewoon nog niet loslaten. Dus nu heb ik een nieuw doel lang leve de WHO wij gaan voor de 2 jaar
Hier krijgt Irem nu 16 maanden borstvoeding. Van te voren niet bewust zo gepland en ik hoef ook niet perse door te voeden tot 2 jaar, maar we zien wel hoe het loopt. De laatste week is het wel erg gevoelig geworden door de zwangerschap, dus ik hoop niet dat dat nog erger wordt. Aan mijn productie merk ik vooralsnog niet zoveel. Irem drinkt 2 keer per dag.
Hè, er was een poosje terug ook een lijstje in een topic. Ik dus ook (weer!). Manlief wil dat ik stop maar doe ik niet
Nee hoor lekker doorgaan Hier een papa die het allemaal wel best vind al zeiden we beide 1 jaar is genoeg haha. Ik vind het nog steeds fijn om te doen lekker als we samen wakker worden of vlak voor het slapen. Ik vind het alleen jammer dat ik nooit goed heb kunnen kolfen en dat ik geen tsr heb . Maar goed ze is nu tevreden met wat ze heeft.
hier een ex lang voedster. fynn heeft bijna 26 manden bv gehad. daarna stopte hij er mee en nu 5 maanden later ligd zijn zusje bij mama te drinken en we zien wel wanneer deze wil stoppen
Ik heb de oudste ruim 2 1/2 jr gevoed, ik moest toen stoppen omdat ik verder ging in de mmm en hormonen moest gebruiken anders was ik dr toen nog niet mee gestopt. Nu weer volop aan de BV en hoop het weer zolang te kunnen doen.
ik heb afgelopen week het jaar gehaald **Trots!!** Ik ben nu gestopt met kolven op mijn werk en geef nu nog maar 2/3 voedingen op een dag, maar wat mij betreft kunnen we dat zo nog wel een jaartje volhouden
Hier nog een langvoedster! Milan krijgt nu al 37 maanden bv en Isabelle alweer bijna 1 jaar. Ik ben dus ook al bijna 1 jaar aan het tandemvoeden .
Hier nog een langvoedster (onze kinders zijn trouwens precies even oud, Cowgirl80 ), ons ventje krijgt nog zo'n 5 voedingen per dag (en een paar per nacht ). Hoelang ik nog doorga weet ik niet, mijn doel van 6 maanden heb ik nu al een tijdje gehaald, haha.
Hier nu bijna 17 maanden. En gaan nog lekker door zolang zij het wil. Ze is aardig borst verslaafd. 3 goede voedingen per dag op t moment en regelmatig tussen door nog een slok. (of 5)
Hier de jongste van 2.5 nog aan de borst, 2x per dag drinkt ze nog bij mij. De oudste twee hebben iets minder lang bv gekregen, die hebben tot ong 16 mnd borstvoeding gekregen. Een kleine aanmerking, het is soms exclusief borstvoeding geweest, maar geregeld ook aangevuld met kunstvoeding. Ik ben dus een beetje een valsspeler .
Ach elke slok BV is er 1 en mijn meisje heeft de eerste dagen ook KV gehad omdat ik niet genoeg had nog en ze prematuur geboren is Toen ik eenmaal genoeg had kreeg ze alleen nog maar BV
Hier bijna 2 jaar (13 september)! Ze drinkt op werkdagen nog 2 keer en als ik vrij ben nog 3 keer. We hebben net sinds een week de nachtvoedingen (2-3) afgebouwd.
@hanneke: niks valsspeler, bv is bv en dat kregen ze (misschien niet exclusief, maar daar gaat het hier niet om toch?). Mijn dochtertje krijgt immers nu ook al bijna een jaar er drinken naast, maar daarom krijgt ze nog wel bv.
ik heb altijd gezegd door te gaan tot 6 maanden. met 6 maanden zei ik dat ik toch echt wel 1 jaar wilde geven. over 3 weken wordt hij 1 jaar en ik geef nog 4 tot 6 keer per dag haha. dus ik ben er voorlopig nog niet klaar mee
Ik had steeds gezegd dat ik de 6 maand absoluut wilde halen en nu we zover zijn ga ik echt voor het jaar Daarna vind ik het (zeg ik nu) wel genoeg geweest tenzij natuurlijk mijn mannetje hier anders over denkt dan gaan we mischien enkel nog 's ochtends en 's avonds voeden. Hoe combineren jullie dit trouwens met werken want lees dat veel kindjes hier nog 5 borstvoedingen per dag krijgen.
Ik geef alleen op dagen dat ik thuis ben (4 nu per week) meer dan twee voedingen en anders alleen 's ochtends en 's avonds. Ik kolf ook niet meer. Op kdv drinkt ze bij de boterham gewone melk.