van rug naar buik draaien bij slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esje13, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Onze dochter is de laatste tijd erg beweeglijk in bed. Voorheen sliep ze op haar rug en bleef ze zo ook liggen totdat ze wakker werd.
    Nu is ze de laatste tijd erg onrustig bij de slaapjes overdag. Soms draait ze al meteen in hrt begin naar haar buik. Een paar keer is ze zo in slaap gevallen maar wordt san snel huilend wakker. Als we haar dan omdraaien huilt ze even maar valt dan weer in slaap, ze wordt dus niet wakker omdat ze uitgerust is.

Wie herkent dit en wat kunnen we hier het beste mee doen? Haar toch steeds terugdraaien als ze wakker wordt of misschien meteen omdraaien zodra ze op haar buik ligt? Ik ben vandaag even boven aan de deur gebleven om even stiekem te kijken wat ze doet. Ze ligt echt even stevig te woelen voordat ze in slaap valt.

Wie heeft dit ook meegemaakt en wat hebben jullie gedaan? Nu slaapt ze soms erg onrustig en kort.

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Is ze 9 maanden? Lekker op dr buikje laten slapen!!

Hier ook een echte buikslaper. Hij sliep vanaf 7mnd op z'n buik en nu nog steeds. Ik tref hem nooit op z'n rug.

Ennnnn, sinds hij lekker op z'n buikje slaapt, is hij door gaan slapen :).

3. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Toevallig sliep mijn zoontje van 7 maanden afgelopen weekend voor het eerst echt uit (tot 8 uur)
    Toen ik ging kijken lag hij voor het eerst op zn buik te slapen. Veel rustiger. Het was wel even schrikken, maar ik heb een aerosleep dus geen zorgen. Vanmorgen draaide hij weer op zijn buik tijdens het slapen. Hopelijk heeft hij het nu door en slaapt hij langer en rustiger. Gewoon doen dus!

4. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het jammere is juist dat ze na 30 min huilend wakker wordt zodra ze op haar buik slaapt. De nacht slaapt ze gewoon op haar rug.

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hier ook ze slaapt op zij of rug en draait op buik wordt wakker huilend en opstaat.
    Heb geen tip het is hier zo sind ze 6 mnd was.

Deel Deze Pagina