Misschien beetje rare titel maar het valt me de laatste tijd enorm op dat de beeb steeds een ploppend geluid maakt als ze de fles drinkt. Ze zuigt zich een ongeluk en heb het idee dat ze dus te hard zuigt en er dan dus niks uitkomt. Ik ben nu sinds enkele weken over op de fles (nu enkele dagen volledig) zou het kunnen dat dat ploppende geluid het vacuüm trekken van de speen is? Zo ja; wat kan ik hier tegen doen? Ze had eerst de dr. Brown fles (speen 1) en nu over op de avent natural fles (speen 1) maar hierbij gebeurd hetzelfde...
als de speen plat wordt tijdens het drinken/zuigen is het vacuum trekken. mijn dochter trekt bij alle flesjes en spenen vacuum. ik lees dat dit bij harde zuigers dit gebeurt.
Dr browns flessen kunnen in principe niet vacuum gezogen worden door het systeem wat er in zit. Is alles goed schoon en de voeding klontvrij?
Yes heb vandaag speen 2 van de dr Brown geprobeerd en moet zeggen dat het al een stuk beter gaat! Was bang dat die veel te snel zou gaan maar ze doet er netjes 20 minuten over nog.