Nog uit (difrax) Flesje drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lovely13, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    Even een vraagje...
    Ons meissie is net 1 geweest en wil nog steeds alleen uit een flesje drinken. Een bekertje word 1 kliederboel gaat ze met d'r handen in zitten gooit ze om eigenlijk alles behalve opdrinken. Een tuitbeker drinkt ze ook niet uit.
    Waaruit drinken de meeste kindjes van deze leeftijd? hoelang kan ik nog doorgaan met deze flesjes met speen??

2. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ons dochterje dronk pas ehct goed zelfstandig uit een beker met 18 mnd denk ik.

Is een rietjesbeker niet een idee?

3. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier lukt een rietjesbeker niet maar een antilekbeker wel. Ik heb voorgedaan hoe het moest en hem geholpen en sindsdien drinkt hij daar zelf goed uit. Melk moet wel uit een fles anders drinkt hij het niet, en hij is 16 maanden.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier drinkt ie uit een rietjesbeker, oefenbeker of een gewone beker...dat laatste gaat nog niet zonder knoeien hoor. Tuitbeker en rietjesbeker begreep ie in het begin ook niet maar op een gegeven moment had ie het door, niks speciaal voor gedaan...kwestie van volhouden denk ik.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier sochtends en voor het slapen gaan de melk ook nog in een avent flesje, anders wil ze het niet
    overdag drinkt ze uit een rietjesbeker dat gaat prima

in het begin moest ze er ook niks van weten maar heb haar overdag niks anders meer gegeven, 1 dag heeft ze het volgehouden, savonds kon ze ineens toch uit de rietjesbeker drinken en vanaf toen deed ze niet anders meer

6. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    #6 lovely13, 30 mei 2013
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
    dankje wel. Ik ga een rietjes beker aanschaffen,iemand een tip voor welk merk ik het beste kan nemen? kijken of we na oefenen ze daarmee wil drinken! De ochtend en avond melk fles hou ik wel in de gewone fles! En tussendoor oefenen (in bad ect) met een gewone beker! Maar dat zie ik voorlopig nog niet goed gaan :)

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuby hebben we hier... die werkt prima voor overdag... tijdens de eetmomenten hebben we wel een beker... zo'n oud pickwickglas (beetje komvormig) we houden dan zelf het oor vast (ivm waarschijnlijk duidelijke redenen) kunnen zien hoeveel er nog in de beker zit en hij houdt hem lekker vast... Zelf drinken gaat steeds beter... Ik zit nu met het feit dat als ik hem zelf laat drinken hij gewoon de beker loslaat omdat ik hem normaal vast heb;)

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mijn dreumes kan wel zelfstabdig uit een beker drinken...
    Een paar seconden.. Daarna word ie baldadig en gaat ie alles eruit gooien...
    Dus dan pak ik m af..
    We doen dat hier alleen tijdens t eten en de rest an de dagdrinkt ie uit een rietjes beker...
    Zonder antilek e.d...
    De antilek die ik van nuby heb moet je eerst in 'bijten' en dan drinken...
    Die goekope werkt gewoon echt zoals een normaal rietje

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ow de goekope rietjesbeker die ik heb komt van de prenatal.. Was 3 euro...
    Maar ze schijnen ook simpele te hebben bij de hema voor een paar euro

10. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    oke dan kan ik het beste zonder anti lek nemen lijkt me?!

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij handig;)
    Nuby is trouwens ook anti lek... en een lekker zacht rietje..

12. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik had de antilek beker van nubi, daar dronken ze vanaf 8 a 9 maanden sap uit. Vanaf 1 jaar is de fles gewoon weg gegaan, het is even doorzetten, maar hebben dat al snel door.

13. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    hier ook eentje die alleen nog maar uit een fles wil drinken we proberen wel dagelijks een tuitbeker of rietje beker maar ze verdomt het om het zelf vast te pakken of er uit te drinken, gewoon blijven proberen het komt vanzelf wel.

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier vanaf 11 mnd de rietjesbeker. De gewone en oefen beker doen we nog samen want daar gaat hij mee gooien/kliederen als ik hem er op los laat gaan.. Maar het drinken op zich kan hij prima..

15. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    de rietjes beker van de hema..kost iets van 3 euro.

16. sjak

sjak Niet meer actief

Hier ook de rietjesbeker van de Hema. De antilekbeker van nuby begrijpt ze niet.
    Melk krijgt ze hier uit een fles, ander drinken uit haar rietjesbeker en soms de antilek-tuitbeker, maar die vindt ze niet fijn.

17. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Mijn dochter krijgt nog 2 daags opvolgmelk uit een dr Brownfles

18. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hier heeft mij meisje vorige week d'r laatste fles laten vallen, dus ze drinkt nu niet meer uit een flesje.
    Overdag drinkt ze uit de grote mensen beker van avent (zie link), echt ideaal. Er komt pas iets uit als ze het tegen d'r neus aanhoudt (dus in drinkposititie, snappie :p) en anders niet. Rietjesbeker snapte ze niks van haha.
    avent beker - Google zoeken

Deel Deze Pagina