Hallo allemaal, Ik heb een vaag aan jullie. Ik heb nu 1x een menstruatie gehad na mijn bevalling op 2 okt, daar had ik in het midden van de cyclus bruin verlies, maar een heel klein beetje bruinverlies. Nu weer 2 weken verder weer een beetje bruinverlies, ik weet dat het oud bloed is maar ik vroeg me af of een van jullie dat ook heeft gehad of nog heeft. mijn menstruatie is niet heftiger geweest als voordat ik zwanger was, en ik heb nu wel sinds een week ook weer ongiebuikpijn. Ik hoop dat een van jullie me verder kan helpen, want nu moet ik steeds lappen in doen waar ik enorme jeuk van krijg, en doe ik ze weer een paar dagen uit dan is de jeuk over, maar dan moet ik ze weer gebruiken voor dat bruinverlies of mijn ongie en dat is erg vervelend. XXX Gusam
Ik heb het niet gehad, maar denk ook dat het oud bloed is. Watvoor lappen bedoel je? Kan je niet gewoon een inlegkruisje gebruiken?
Ik zou toch eens naar de gyn gaan en een echo laten maken. Ik ben op 29/09 bevallen en had dit nl ook. Ben vorige week moeten binnengaan om een resterend stuk placenta te laten wegsnijden. Je weet maar nooit!
ik denk dat je 2 maanden na je bevalling nog niet echt kan spreken van een cyclus eigenlijk, normaal kan je 6-8 weken vloeien dus het is heel logisch dat je nog (oud) bloed verliest..
Ik ben bijna 5 maanden geleden bevallen maar dit is uiteindelijk in een keizersnee geeindigd. Nu heb ik wel weer me menstruatie maar daarbuiten soms bloedverlies dan paar dagen niet en dan weer wel Ik heb afspraak gemaakt bij me gyn,misschien dat er wat placenta is achtergebleven of wat dan ook maar dat je blijft vloeien tussendoor is niet goed,zou voor je zekerheid maar even contact opnemen met je huisarts