Hoi, mijn naam is Catherina, ik ben 28 jaar en ongeveer 3 jaar bezig met mijn gezonde levensstijl. Ik eet suiker-, tarwe- en zuivelvrij en geen fabrieksvoer. In de plaats eet ik veel superfoods, groente en fruit. Ik vind het heerlijk om in de keuken allerlei nieuwe lekkere recepten uit te proberen. Ik ben altijd wel op zoek of aan het experimenteren. Ik probeer zoveel mogelijk alles zelf te maken van verse en onbewerkte producten recht uit de grond. Voeding is ontzettend belangrijk voor je eigen gezondheid en een gezonde baby, tijdens de zwangerschap en de rest van zijn leven. Voeding is een van de belangrijkste manieren om zwangerschapsvergiftiging en hoge bloeddruk te voorkomen. Gezonde en goed doorvoede moeders baren gezonde babys. Vooral tijdens mijn zwangerschap ben ik zeer bewust bezig geweest met voeding, immers alles wat je neemt gaat rechtstreeks naar je baby. En je wilt je baby natuurlijk voorzien van het allerbeste! ga naar link hieronder voor meer info: One moment... Klik hier Miss Naturel