Ik zou niet weten wanneer ik contact moet opnemen met de verloskundige. Is dat na twee maanden of eerder?
Ik heb gewoon de verloskundige opgebeld (was toen 5 weken), mocht toen met 6 weken geloof ik op afspraak komen. Dus zou gewoon eens een belletje wagen
Ok, ja dan zal ik dat ook maar eens doen. Ik hoor zoveel verschillende verhalen. Maar het liefst ga ik zo snel mogelijk
Hoi Toen de test positief was heb ik ook gelijk gebeld. Met 8 wk een intake gehad en vrijdag 1e echo! Verschilt wel per verloskundige! succes enne gefeliciteerd Liefs Danielle
Ik heb met 8 weken gebeld (nadat de gyn me had gezegd dat ik naar de vk mocht ) en met 9 weken mocht ik komen voor m'n termijnecho!
Bij onze verloskundigenpraktijk doen ze de eerste afspraak pas rond de 10 weken, als er geen bijzondere omstandigheden zijn. Dus het zal wel overal heel verschillend zijn. Ik had iig pas gebeld toen ik 8,5 week zwanger was.
Ik had ook direct gebeld toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, kon direct die week daarop komen en ook gelijk echo (maar dit was omdat ik eerder een miskraam heb gehad.)
Ik had ergens gelezen dat je als je ongeveer een week over tijd was, contact kon opnemen met de verloskundige. Ik heb nu met 10 weken een afspraak staan, dan wordt er ook een echo gemaakt.