Hii, Ik heb even een vraagje, mijn dochtertje past haast niet meer in de reiswieg van de quinny dus heb pas even de wandelwagen erop gezet. Maar als ik de wagen in ligstand doe dan ligt ze met haar beentjes omhoog, weet iemand of dat normaal is? En kan ze er met 6 maanden dan al in Heb wel een oudere versie van 2005, misschien dat t daar aan ligt! Groetjes
misschien de bak andersom erop zetten.. dan zit ie bij mij in een andere stand maar ik heb wel de quinny buzz 4 dus weet niet of daar verschil inzit
Kan je m dan niet nog wat naar je toe kantelen? Ik heb mijn zoon eigenlijk nog nauwelijks naar me toe staan, maar kan me niet herinneren dat zijn voetjes dan in de lucht staken... heb overigens ook wel de buzz 4
Het klopt dat ze met haar beentjes omhoog ligt. Iris lag ook zo. Ik zete hem eigenlijk altijd op de halve zit stand en als ze in slaap viel dan zette ik hem pas op de ligstand. Iris zit/ligt er in vanaf 5 en een halve maand
Hier ook een manneke wat er met 4/5 maanden in lag... hmm.. zal t straks eens uitproberen haha ben nu wel benieuwd! Misschien viel het toendertijd hier niet zo op omdat de voetenzak er nog in zat...
Heb m net weer erop gezet maar ze zit erin als een zoutzak haha. Denk dat ik een keer langs prenatal ga ofzo, ziet er niet lekker uit, maar ze schijnen er toch in te kunnen met 6 maandjes dus.