ik geef aan mijn schoonmoeder altijd 2 bakjes mee met voeding. ieder 6 schepjes melkpoeder en 6 schepjes johanusbroodpitmeel. nu heeft mijn man vandaag bedacht dat dat dan voor 1 voeding is. en mijn zoon heeft om half 12 een fles op met 12 schepjes melkpoeder en 12 schepjes johanusbroodpitmeel. mijn schoonmoeder zei je hebt toch altijd maar 1 bakje. ik zei nee altijd 2 omdat ik niet weet of ik optijd terug ben. de fles wisselt tussen 3 en half 4 en dan ben ik ongeveer thuis. mijn schoonmoeder en mijn man reageren allebei heel loconiek. hij is er toch niet ziek van geworden. nee dat niet maar echt hoe dom kun je zijn.... als mijn zoon nou voor de 3de of 4 de keer pas naar mijn schoonmoeder gaat maar hij gaat al minstens 18 weken....en dan nog zeggen ook de melk was zo dik....... sorry moest ik echt even kwijt
Uit jouw verhaal begrijp ik, dat je man dus ook nooit een fles klaarmaakt of de voeding in bakjes doet als jullie weg gaan dus. Anders heb je toch heus wel in de gaten, dat er met 2 bakjes nogal veel voeding bij het water gaat. Ik vind het ook inderdaad nogal dom, dat wanneer je wel opmerkt dat de voeding nogal dik is, dat je dan nog niet een lichtje opgaat, dat er toch niet 2 bakjes voeding in hadden gemoeten op 180 ml water. Dus ze hadden totaal niets door op dat moment? Ook verbazingwekkend dat je schoonmoeder dit niet door had als ze al 18 weken een fles voor hem klaarmaakt. Hier zou mij de broek ook van afzakken Frieda
echt iets voor een man niet? tja en als je schoonmoeder al die tijd al een flesje heeft klaargemaakt snap ik het ook niet echt, hoe heeft je kleintje die fles in hemelsnaam gedronken dan, viel je schoonmoeder niet op dat het waarschijnlijk ontzettend moeilijk ging...
ja ze vonden het wel erg dikke melk en hij had ook niet alles op... nee dat snap ik!!!!! mijn man had als verklaring dat we toen we laatst 's avonds naar mijn moeder zijn geweest ik echt 2 bakjes had gemaakt en dat het er toen allemaal in moest.. ja dat klopt toen had ik 1 bakje met 6 schepjes melkpoeder en 4 schepjes johanusbroodpitmeel en 1 bakje met 3 schepjes rijstenbloem voor de papfles en dat past niet in 1 bakje. en ik moet zeggen mijn man maakt vaak genoeg zelf de fles maar vult idd nooit de bakjes....
Nou lekker dan, zo'n vent.... Je man maakt vaak een fles klaar maar jij vult de bakjes??! Sorry hoor, maar dan wordt het eens tijd dat hij zelf tot 6 leert tellen in plaats van braaf het poeder bij het water voegen zoals jij het hebt klaargezet... Ik kan veel hebben maar als mijn vent dit presteerde was ik heel erg niet trots op hem!
uhm, mijn man zou ook precies zoiets kunnen doen. Hier had hij gisteren toen ik even weg was de avondhap gegeven (groenten dus..), ik kwam terug en manlief zei stralend dat ie alles ophad!!! Ik keek welk bakje hij had genomen, en ja hoor, het was de fruithap! Geen wonder dat die er zo goed ingaat, meneertje is dol op banaan.. Man zei toen ik het tegen hem zei: Ohhh, ik vond het al zo naar banaan ruiken.. *schudt hoofd*. MANNEN!!!!
even voor de duidelijkheid mijn man maakt zelf de fles!!! water en poeder doet hij er zelf in!!!!!! ik vul alleen de bakjes voor als onze zoon naar mijn schoonmoeder gaat. het was vandaag een erg domme actie van hem en ook vooral van mijn schoonmoeder om het zo aan te nemen maar om dan mij en mijn man af te vallen door te zeggen dat ik te veel doe is ook een beetje jammer... chantal...
ja goed dan snap ik het wel een beetje van zijn kant, mannen denken dan niet zo na he en doen gewoon, mannen logica. @Maartje het verschil tussen groente en fruit is toch wel groot he echt waar mannen, maar wat moeten we toch zonder ze he effe tussendoor jolan78, waarom geef je geen fv waar al die jhbpitmeel al inzit eigenlijk, vroeg ik me af
heb je die dan??? en is dat ook in opvolgmelk??? heb nog steeds de hoop te kunnen stoppen met het johannusbroodpitmeel.. ben alleen bang dat dat niet gaat gebeuren... de roosvice komt namelijk ook weer omhoog... en het blijft natuurlijk onwijs dom... misschien nog wel dommer als je weet dat mijn man heel goed weet hoe het wel moet.. maar idd mannen... het zou ons vrouwen echt niet overkomen denk ik iig mij niet... maarja mijn schoonmoeder dan maar even niet meerekenen. ja fruit en groente is ook wel een groot verschil. soms is het toch wel handig om man te zijn of niet en gewoon te kunnen zeggen dat je dat niet wist....ohohoh.....je kindje blij natuurlijk...die zal wel denken.. handig zo'n papa dan krijg ik lekkere groente!!!! bananengroente....
hahaha ja het is wel ontzettend gemakkelijk he man zijn!!!! Hier heb ik van allesoverkinderen.nl Voeding speciaal gemaakt voor baby's die hevig spugen is er vanaf 0 tot 6 maanden en 6 tot 12 maanden. Aan de voeding is johannesbroodpitmeel toegevoegd. Johannesbroodpitmeel is een natuurlijk voedingsvezel, het dikt de voeding in de maag in waardoor de voeding niet terug omhoog komt. Johannesbroodpitmeel is ook los verkrijgbaar. Naast dit johannesbroodpitmeel is de eiwitverhouding in de voeding anders. Door deze andere eiwitverhouding blijft de voeding langer als een stremsel in de maag liggen. Nutrilon AR Friso 2 comfort Nutrilon nutriton. Johanesbroodpitmeel kan toegevoegd worden aan zowel flesvoeding als borstvoeding. De dikte van voeding kan zelf bepaald worden. Tja in de roosvicee dan maar wel jhbpm gebruiken dan, hier geef ik drinken altijd bij de fruit-groentehapjes waardoor dit gelukkig niet omhoog komt!!! Maar bij de morgen en avond bv geef ik ook nog jhbpm, tja het is niet anders he.... ben ook blij als het weg is..
Helemaal mee eens. We leven in 2009, dan mag je toch echt wel wat van je man verwachten. Gelukkig is de mijne wel slim
Dan heb ik ook een vraagje. Mijn zoon spuugt ook veel vanaf het begin en ik gebruik ook Nutriton (toevoegen). Maar hij krijgt ook Nutrilon Forte, omdat het een hongerig kind is. Hoe zit dat met AR dan? Trouwens tot nu toe zie ik dat Nutrilon de enige is met voeding voor hongerige kinderen. Ik zou best over willen stappen naar een goedkoper merk, maar tot nu toe niet gevonden.
O my GOD! tja het was wel een beste voeding.. zal zich erna wel verzadigd hebben gevoeld. Ik denk dat, omdat er sprake is van een miscommunicatie, je je er maar niet te druk om moet maken. Het kan geen kwaad, hij kan er hoogstens wat dikker door worden. Maar moet toch erg lachen om het verhaal en de reacties!
Hihi je zoontje heeft in ieder geval een lekkere fles volle melk op Hier doet mijn man heel veel met onze kleine vriend en toch kan ie nog steeds oerstomme beslissingen nemen. Neem gister: hij draagt onze zoon over aan mijn nicht omdat ik een vrijgezellenfeest had en hij moest werken. Ik maak me op zo'n moment niet druk: hij doet immers zelf genoeg met zijn zoon om te weten welke beker/fles, broodje, hapje en weet ik veel wat wanneer komt. Dus ik kom vervolgens thuis 's avonds en vraag mijn nicht of alles goed gegaan was. Jawel, hij dronk alleen de laatste fles niet op en het was net alsof er ook niets uit kwam. Ga ik kijken: Zit er geen papspeen op. Terwijl mijn man toch echt wel weet dat je die dikke zooi niet door een gewoon gaatje krijgt. Geen wonder dat zijn laatste fles er niet in ging. En zo heeft mijn man wel vaker 'stomme' dingen gedaan. Zolang hij hem geen bleekwater te drinken geeft zal het wel goed komen...
judi fijn dat je het hele verhaal leest voor je je mening geeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en niet blijft steken op een mening van iemand...........niet dus!!!!!!!!! wat is het toch jammer dat je niet gewoon even je verhaal kunt schrijven en medeleven kunt krijgen... er zijn toch altijd mensen bij die dan een nare opmerking moeten plaatsen een beetje jammer....