Vanaf wanneer begon jullie kindje regelmaat te krijgen in de voedingen? Hier is het nog steeds vrij onregelmatig. Alwin zit nu wel vrijwel iedere dag op 6 voedingen, maar de tijden varieren nogal. Lastig met vooruit plannen...
Ik heb nooit geen ritme gehad. Nou ja geen rimte is ook een ritme . Ik vond dat nooit storend. Mijn borsten heb ik altijd bij me dus ik kan altijd en overal voeden. Je kan ook wel eens op jouw verzoek voeden als het je écht niet uitkomt.
Hier ook nog geen ritme. Ik ga lekker met Marijn mee. Vaak kan ik wel inschatten warneer hij weer komt en ga ik gewoon lekker de deur uit. Mocht het anders uitpakken voed ik gewoon daar waar ik ben. Als je dat vervelend vind kan je best, wat Nemo ook zegt, op jou verzoek voeden.
Bedankt voor de tip. Ik probeer meestal idd ook voordat ik wegga een voeding te doen, of rek een voeding ietsje tot ik thuis ben. Meestal is het ook geen probleem om ergens anders te voeden, maar in sommige situaties voel ik me wat ongemakkelijk. Ik hoor alleen van sommigen dat hun kind echt al op vaste tijden komt. Dat heb ik dus niet. De ene keer zit er 2 uur tussen de voeding, de andere keer minimaal 4 uur.
Hier ook nog geen ritme. Hij krijgt nu 3x, als hij wakker wordt, voor zijn middagslaapje en voor het naar bed gaan. En die tijden wisselen ook nog, hangt ervan af wanneer hij moe wordt en wakker wordt. Wel minder dan in het begin, maar wij hebben eigenlijk nooit een ritme gehad.
Hier ook geen ritme hoor... soms 4x op een dag soms 8x. Ik voedde vaak ff voor ik de deur uitging en thuis ging ik gewoon in zijn ritme mee.
en wij doen ook al niet aan ritme ik voed als het zo uitkomt. al is het nu wel veel flexibeler door de bijvoeding: echte acute honger zoals in het begin is er niet meer. maar ook toen mijn zoontje 2-6 maanden was voedde ik gewoon hoe het uitkwam. wel aardig regelmaat in het aantal voedingen, was vrij snel 5 en bleef dat lang, maar dan soms nog extra als nodig.