Regelmaat in harde buiken, 34 weken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Shampoo31, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Na ja bijna 34 weken..

Maar goed mijn vraag wat denken jullie.. Ik heb om de vier minuten een harde buik.. Menstruatie gevoel en pijn in mijn onderrug. Als ik er een heb denk ik alleen oefff en het beneemt me de adem..

Ik ben er vrij rustig onder en probeer nu met een kersenpitkussen (warmte) ze weg te krijgen.

Mijn zoon kwam met 36 weken ook zo'n onrustige buik en toen bleek ik 4 cm onsluiting te hebben...

Ik loop al bij de gynaecoloog vanwege nierstenen en stuwing die ik helaas bij alle zw heb gehad. Nu ben ik twee weken weer thuis na twee en halve week in het ziekenhuis heb gelegen en als de dood dat ik weer in het ziekenhuis moet blijven vandaar mijn drempel om te bellen :D.

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Je weet denk ik het antwoord zelf wel nietwaar,gewoon ff bellen voor controle evt cgt.ook al heb je geen zin in ziekenhuis, nu thuis bevallen is ook niet de bedoeling! Hoop voor je dat het alleen wat voorweeën zijn!

3. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Met het warme kussen is het nu onregelmatig en word het wat rustiger.. Zo even in bad.. Het rommelt al steeds bij me, vrijdag weer naar gyn. Zou bet indalingsweeen zijn?

Kan me dat niet meer heugen van de andere 2
    ;)

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik lees je berichtje nu pas,zou kunnen dat het indalingsweeen zijn.
    Hoe gaat het nu?

5. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Hier waren het indalingsweeen. Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen!
    Hoe is het nu?

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hoe gaat het nu?

7. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Haaiii niks aan het handje :D

Het blijft gewoon rommelen elke dag, moet vrijdag weer naar de Gyn dus dan zal ik wel te horen krijgen of ze is ingedaald. Denk het niet draag nog zo hoog.

Denk dat het ook te maken heeft met het feit dat het de 3e zw is en ik wat ouder ben dan de eerste 2. Het is gewoon totaal niet te vergelijken met de andere twee zw.

Deel Deze Pagina