Regelmaat jonge baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gwn, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    nou vandaag had madam geen zin om in de wieg te slapen. Ze was de hele ochtend wakker!!! Daarna tussen 13u-16u wel als een blok geslapen, toch maar in de kinderwagen in de tuin..
    Dan kan ik wel willen dat ze tussen alle voedingen braaf slaapt in haar wieg, maar kan haar niet dwingen.... Daar gaat mn utopie van gister van een fijn duidelijk ritme.... Zucht.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik heb bij allebei mijn kindjes altijd gewoon hun ritme gevolgd en blijf dat ook doen. Ik prop mijn baby niet in een schema (sorry als dat belerend klinkt, maar zo zie ik het). Hij regelt het prima zelf, weet wanneer hij honger heeft en wanneer hij moe is. Daar zit wel regelmaat in, maar het duurt even voor je dat door hebt. Ik weet nu wanneer hij veel slaapt en wanneer minder, dus ik zie de signalen beter. Ik weet ook dat als ik op een bepaald moment weg ben geweest met hem dat hij de slaap in moet halen en dat hij dan even moet huilen om de "prikkels" te verwerken.

Geef het tijd, het komt echt wel goed. Ondertussen gewoon met die wieg schommelen, of op schoot, of in de draagdoek. Verwen je kindje maar lekker, daar is niks mis mee! (volgens mij alleen maar goed, hoe kan liefde en aandacht nou verkeerd zijn voor een kleine baby!)

Share This Page