help, mijn dochter wil niet in haar ledikantje!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kiddie, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hallo dames, hebben jullie daar ook ervaring mee? Ze slaapt in de wieg bij ons in de kamer, en overdag in de kinderwagenbak. Ze is nu al bijna 4,5 maanden en begint er uit te groeien. Af en toe leg ik haar in het ledinkantje om te 'oefenen' maar dat vind ze niks. Ze huilt meteen en kijkt steeds omhoog. Zelfs als ze er slapend in gaat wordt ze wakker. Dat kan toch geen toeval zijn? Zou het door het hemeltje kunnen komen? Straks wil ze nooit meer.. Met pinksteren gaan we logeren en daar zou ze in hun bedje. Ik neem de bak maar mee voor de zekerheid...

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou gelijk beginnen met oefenen met de wagenbak ín haar bedje te zetten. Als een tussenstap. Is mogelijk wel even een gesjouw met de wagenbak, maar toch.
    Je vraagt of het aan het hemeltje kan liggen.. heeft ze nú een hemeltje bij haar wiegje, of juist in haar bedje? Ik zou het overigens denk ik verwijderen ;) . Of ze er nu aan gewend is, of juist als ze er 'bang' (?) van lijkt te zijn. Ook weer om de overstap te verkleinen.

Of juist misschien, een hemeltje (goed vastgezet) bij haar ledikantje, om wat geborgenheid te geven, die ze nu mist...

Deel Deze Pagina