Ik heb een vraag ik ben nu 5 weken zwanger en heb gisteren heel licht bloed slijm verlies gehad, maar veder geen buikpijn of krampen gehad. Nu heb ik gisteren naar de huisartsenpost gebeld en zij legde mij uit, dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat het kan zo lang het maar niet veel bloed verlies is en geen buikpijn of krampen heb moet ik rustig afwachten. Heb iemand dit ook gehad? Groetjes
Ha, Gezien je beschrijving en je aantal weken zou het een gesprongen adertje kunnen zijn of je hebt misschien te maken met een innestelingsbloeding. Je hoeft je nu dus inderdaad nog geen zorgen te maken (maar ik snap je ongerustheid wel hoor!). Mocht het nou wel toenemen neem dan inderdaad weer contact op!
ik kan mij ook heel erg goed voorstellen dat je bezorgt bent Maar ik herken het wel, ik heb dit zelf ook gehad in het begin er vervelend wat je schrikt wel Zo lang het niet te veel word en geen kramp zou ik me niet al te druk maken meid!
Idd wat de dames hierboven zeggen. Probeer je niet al te druk te maken. Hier ook gehad en alles was toen goed.
ik wil je niet ongerust maken, maar bij mij is het anders gelopen ik moet wel zekker dat ik krampen had (ongi kramen) en hevige hoofdpijn! en men misselijkheid was al een dag over terwijl ik het enorm fel had! ik hoop dat het bij jou niet zo is
Bedankt voor jullie reactie. Sinds gisteren geen bloed verlies meer gehad dus maar vanuit gaat dat alles goed gaat want de misselijkheid en harde tepels heb ik nog steeds flink last van. Morgen toch voor controle terug naar de dokter van wegen obstipatie, dus dan kan ik het er gelijk over hebben. Groetjes anita
Gisteren moest ik naar de gynaecoloog omdat ik licht bloed bij me afscheiding heb. Ze hebben een binnen waardse echo gemaakt en we kregen super nieuws, wij dachten dat we 6 weken waren maar we zijn al 9 weken, en we horden gelijk het hartje kloppen. En ze zij het ziet er netjes uit en het hartje klopt mooi. En nu woord me urine na gekeken, maar dat bloed bij me afscheiding hoef ik geen zorgen over te maken. Dat komt vaker voor en dat kan je ook heel je zwagerschap houden. Zo trost dat we zijn en zo mooi om te zien. Groetjes anita
Tijdens mijn zwangerschap had ik geregeld bloedverlies. Toen ook naar de gyn geweest en hij vertelde me dat je al heel snel kan bloeden omdat alles zo dun is, vooral bij s..x en niesen.