Hey Dames! ik was eens gezellig aan het rondneuzen in de drogist vandaag en liet mijn oog vallen op een zwangerschapstest van After 10. Op de verpakking stond dat je 10 dagen na geslachtsgemeenschap al kan testen of er hcg in je urine zit. Dan wordt er natuurlijk van uitgegaan dat je bij die gemeenschap ook bevrucht bent. Maar is het betrouwbaar om zo een test te doen? Morgen is het precies 10 dagen na mijn ovulatie. 1 dag voor de ovulatie en de dag zelf hebben mijn mannetje en ik nog geklust. Wie heeft After 10 of soortgelijke testen gebruikt? en ook een betrouwbaar resultaat gehad? Ik twijfel omdat bij de normale zwangerschapstesten altijd staat dat je pas na 1 dag overtijd kan testen en niet eerder... Hoop nog dat iemand wakker is en ander lees ik het morgen wel. Groetjes spocky
De meeste testen kunnen idd gebruikt worden vanaf NOD. Degenen die je vroeger kunt gebruiken is volgens mij max 4 dagen voor je NOD. Suc6 met wachten!
ik denk dat het in principe misschien wel kan,maar dat je dan zelf ook het geluk moet hebben dat je heel snel en veel hgc aanmaakt...En denk dat misschien niet heel erg veel vrouwen dat hebben.Ik zou proberen te wachten tot (net na)je NOD! Veel succes!
Ja misschien is het beter om te wachten maar ik vraag me nog steeds af of zulke 10 dagen testen een betrouwbaar antwoord kunnen geven. Het is aan de ene kant ook jammer om te vroeg te testen. Straks komen de toch en dan is de test voor niks geweest. Maar aan de andere kant, als die testen na tien dagen al werken zou er misschien al iets te zien zijn? Wachten is altijd zo moeilijk maar ik zal het maar proberen....hoop ik... groetjes spocky
Hoi Spocky, toevallig heb ik deze vraag ook ergens anders op dit forum gesteld. Nog geen reactie gehad. Ik ken wel een leuke site: www.peeonastick.com Is wel in het Engels, maar erg vermakelijk en informatief - gaat alleen over zwangerschapstesten, waar ze allemaal wel en niet op kunnen reageren en hoe je ze moet aflezen. Succes! Dominique
Zulke tests zijn niet aan te raden, de helft ongeveer van alle zwangerschappen eindigen in een erg vroeg stadium dan kun je maar beter in het ongewisse blijven en nog even wachten. Is maar een paar dagen langer
Thanx dominique! ik ga daar maar eens een kijkje nemen! Intussen zijn helaas de en dat nog wel 4 dagen eerder als verwacht.... nu hoef ik niet meer te testen. op naar de volgende ronde dus! groetjes spocky