Hallo Ik heb een beetje een vieze/genante vraag. Ik ben sinds 2 dagen aan de diaree. Nu heb ik wel eens gehoord dat je vaak aan de diaree bent voor dat de bevalling begint. Zijn hier meiden/dames die hier ervaring mee hebben. Ik hoef niet zo heel lang meer dus vandaar mijn vraag. Groetjes Bianca
ik heb het zelf niet gemerkt, maar heb het wel vaker gelezen ja. dat je lijf soort van opruiming houdt eerst.
Ik weet ook niet of het zo is en of dat altijd zo is. Maar idd weet ik ook wel dat op het moment dat je gaat bevallen....je lijf idd gaat huishouden en je zwaar aan de diaree kan zijn en overgeven etc. Er wordt ruimte gemaakt namelijk....alles wordt geleegd.
Ik heb het wel gehad, maar dat was echt in de uren van het begin van de bevalling. Niet echt dagen van tevoren..
heb ik ook gehad 1 dag van tevoren, maar daarvoor ook wel eens hoor en dan hoopte ik dat t zou beginnen.
ik heb het ook gehad een dag van te voren, eerst was ik al de slijmprop verloren en opeens kreeg ik enorme buikpijn en liep ik zo`n beetje leeg.....dag erna begon de bevalling...
mn vliezen braken 11 uur 's avonds, overdag nergens last van gehad. we gingen gewoon naar bed. toen ik moest plassen na een half uurtje braken mn vliezen. ik had alleen toen mijn vliezen gebroken waren dat ik daarna anderhalf uur op de wc heb gezeten... enerzijds om al dat vruchtwater kwijt te raken en anderzijds omdat mn darmen aan de grote leegloop bezig waren... het kan natuurlijk ook gewoon een buikgriepje zijn....
Ik heb nu geen last meer. Vorige week ook al een keer gehad, misschien teveel roosvicee laxo gedronken?? Maar goed, bij mij is het wel: of hard en het wil er niet uit of het gaat er juist heeeel goed uit.. hahaha We zullen wel zien. Verder geen last van krampen of het idee dat het gaat beginnen. De kleine trapt ook nog vrolijk door....
Ja ik had het ook wel en toen mijn weeën begonnen moest ik echt goed naar de wc Tijdens het persen had ik misschien wat ontlasting, misschien ook niet... De verloskundige gaat hier zo ontzettend discreet mee om dat je het niet eens merkt! Gewoon je man aan het hoofdeinde zetten, dan merkt hij er ook niks van hehe
Dus jij had het toen de weeen begonnen?? Ik heb hier dus geen last van. Ook geen harde buiken alleen af en toe wat menstruatiepijn maar niet echt pijnlijk. Tot overmaat van ramp moet mn vriend ook nog eens overstaan vanacht en dus niet thuis zal zijn. Ik ben ook 'nog maar' 35+4 weken zwanger maar een aantal van de zwangerschapsgym hebben al wel een paar weken al veel voorweeen en deze doen ook erg zeer. Dus zie ook dat het wel eerder kan beginnen dan gepland.... Oooooh wat zou ik op dit moment die hormonen de deur uitschoppen. hahahaha