Hoi dames, Ik breek even in met een vraagje. Weet iemand of veel harde buiken een teken zijn dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten? Ik heb sinds 2 dagen bijna continu een harde buik. Sinds vannacht ook 's nachts. Ze doen niet echt pijn, maar voelen wel 'strakker' dan voorheen. Moeilijk te beschrijven. Moet er wel bij zeggen dat ik erg druk ben geweest de afgelopen dagen (nesteldrang haha). Morgen afspraak in het ziekenhuis dus dan zal ik het ook wel aangeven, maar ben heel benieuwd of de bevalling voor de deur staat. Ben er namelijk helemaal klaar voor om te gaan moederen
Hihi Leenislief, Ikdus heeft al weken lang harde pijnlijke buiken die ook met regelmaat komen...... ..enne..ze is nog niet aan het puffen geslagen... Kan wel, hoeft niet..
Hihi dat geeft toch niet.. Maar Ikdus heeft dus al meerdere malen gedacht dat het zover was, maar al weken blijft het bij pijnlijke harde buiken, die soms ook heel kort op elkaar komen. Ze is ook af en toe misselijk en hoofdpijn...nog geen beeb te bekennen.. Of............ IKDUS???????????????????? )))
Hoi meiden sorry dat ik zo laat reageer, uk hoe is het meid? ikdus hoe is met jou meid? hier nu om de tien minuten een soort ongesteldheids pijn, maar heb wel een hele drukke dag gehad... gr willow
De ctg scherm stond vandaag niet naar me toe en geluid ook uit. Maar voelde wel de harde buiken, geen idee hoe krachtig ze dus waren. Ja wat een wonder he zo een mensje in ons buik. Begin nu wel echt heeeeel ongeduldig te worden. Hier is mn stoelgang goed of nouja weer normaal, ben er echt blij mee ! Heerlijk he als beeb zo actief is ! Kind gaat hier steeds meer omhoog ipv indalen dus naast verkoudheid ook weer veel benauwd door beeb . Leenislief, uk had al geantwoord . Hoop voor jou dat t wel doorzet! En anders positief zien en is t waarschijnlijk voorwerk.
Willow, gaat t n beetje? Zakt dat gevoel als je rust neemt? Ms is het een idee om jezelf helemaal tot rust te gaan manen zeg maar....weet niet of je nog werkt en of je het drukt hebt overdag? Probeer de baarmoeder maar rustig en kalm te houden..als dat met rust houden zou lukken, doen hoor... Ikdus: hoe voel jij je op het moment? Je bent inmiddels 39 weken en 5 dagen, wow, hoelang heb jij al harde buiken? Vanaf week 36? Bij jou kan het nooit meer zolang duren.. Hier weer visite gehad. De arts zei we gaan op de voet verder zoals we nu gaan.... Monitoren of de kleine het goed maakt, en mij in de gaten houden. Toen ik vroeg wanneer en of ik naar huis mocht zei hij dat hij daar niets zinnigs over kan zeggen, dat hij deze termijn nog te risicovol vind om me naar huis te laten gaan. Hij heeft wel een groei echo ingepland aangevraagd voor van de week. En hij wil ms kijken of ik ontsluiting heb, maar dat wist hij nog niet zeker ivm infectiegevaar.
Mn banner loopt 2 daagjes voor haha, iets korter dus Op mn verkoudheid na gaat het prima, dus kan nog ff door . Wel weer harde buiken, zette het nou maar eens een keer door. Heb vanaf precies 36 wk regelmatig harde buiken die met regelmaat komen of pijnlijk zijn. Fijn dat deze arts eerlijk was en ook een groei echo laat maken ! Ik denk en hoop voor je dat je met 34 wk na huis mag, mocht de kleine zich dan aandienen is er niks aan de hand of in ieder geval weinig. Hoe zit het met de uitzet is je moeder en man nu lekker alles shoppen en klussen ? Mag je ook naar buiten met rolstoel of niet ? Spannend als ze besluiten te kijken of je ontsluiting hebt. Schrik niet als je dan weer harde buiken krijgt. Het is best een vervelend gevoel.
Even geknipt en geplakt uit eigen topic: Ik mag met de pinksteren een dagje naar huis, 1e naar huis en 2e weer terug zijn. Maar, lees dit: ou breekt nou mijn klomp.. Vraag ik aan de 2 verloskundigen die me zaterdag opgenomen hebben hier in het ziekenhuis..of dat testje wat ze deden, ook echt vruchtwater aangaf.. Want k heb gewoon niets geen krampen, nergens last van, en verlies amper iets... Zegt ze..gewoon NEE!! Ze gingen testen en op dat moment kwam er dus vruchtwater uitlopen, heel duidelijk geen twijfelgeval... Hebben ze die test niet meer afgemaakt. Dat gene wat ze wel deden was met een wattenstokje een kweekje of ik blaasontsteking had ed... Maar dus niet vruchtwater getest. Dat net aangegven aan de verpleging en die vonden dit zo vreemd, ze gaan dit uitzoeken... Zou wat zijn lig ik hier 6 dagen voor jan....piep...
Oohh heeft willow eigen topic, ga ik zo ff kieken ook ! Ik had al gelezen in je eigen topic, fijn dat je 1 dagje naar huis mag. Hoop dat je zoontje t toch beetje begrijpt ! En wat raaar dat ze t niet ff kijken, ze kunnen wel zeggen duidelijk vruchtwater maar wat nou als t gewoon flinter dunne afscheiding is ? Dan lig je inderdaad daar voor jan piep. Nou zeg, en nu verlies je natuurlijk niks meer en kunnen ze t zeker niet meer controleren. Wat een prutsersss grrrr. Hier alles goed, heb nu al 24 uur lang harde buiken zonder regelmaat. Zoo vermoeiend. Verkoudheid is wel bijna over, gelukkig ! Wakker worden van je eigen zware adem is niet cool whaha.
Nou dat is wel raar ja dat ze niet testen. Zeker aangezien je nog zolang in het ziekenhuis moet blijven. Dan wil je het toch 100% zeker weten? Wel fijn dat je straks een dagje naar huis mag.
Nou ze zeiden allebei 200% zeker te weten dat het vruchtwater is.....was geen twijfelgeval zoveel en die kleur en geur zeg maar.. Ik verlies wel water, maar echt maar druppeltjes,echt niet zoveel als die zaterdag.. Volgens gyn is het echt vruchtwater want dat kunnen ze zien zeker als ze er met hun neus bovenop zaten toen het eruit kwam...volgens gyn is dat duidelijk te zien..dan zal t wel.. Maar ik zelf had het wel erg op prijs gestelt als ze het toen even goed gecheckt hadden... Ben het na gaan vragen namelijk bij de gyn.. Overigens een groei echo gehad, buikje loopt 4 weken voor op groei...owjeewtje.. Ikdus..pfffff blijft wel spannend zeg bij jou......al zolang al... last van de warmte? Lijkt me pittig om nu te moeten bevallen, die bedomde drukkende lucht. Willow, gaat ie een beetje?
Nouu als hun het zeggen zal t wel zo zijn dan. Hoe voel jij je er trouwens onder dat je zondag naar huis mag ? Moet je je spullen allemaal mee nemen straks of kan dat op de kamer blijven. Ik houd het prima vol, niet echt last van de warmte. Beetje extra vocht houd ik vast maar dat is het. Babyengel, jij had vandaag toch een echo ?
Ben vandaag helemaal klaar met t zwanger zijn. Had afspraak bij vk en moest na hartje luisteren direct aan de ctg, bah bah. Gelukkig was ctg goed. Weer harde buiken op te zien 1 van zelfs 100! Ben ook gewoon zoo moe, hoe dichter ik bij de datum kom hoe enger ik het vind. Wil gewoon niet overtijd lopen, maarja voor zondag zal ik niet bevallen
Jeetje zeg, waarom moest je aan de ctg? Standaard of was er iets mis met hartje luisteren? Ik snap dat je het helemaal zat bent zeg. Wat zeggen ze er zelf van? Je bent al zolang bezig met het voorwerk.
Was iets met het hartje ofzo geen idee. Nee ze willen niks doen hoort erbij, helaas. Jij ook flinke off day zo te lezen. Verschrikkelijk ! Dikke knuf meid.
Ben je dan mooi klaar mee... En dan zit je weer thuis met je harde buiken en nog geen bevalling. Dikke knuf hoor... Jep ook offday hier...hangt in de lucht geloof ik...