regelmatig harde buiken en redelijk pijnlijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikdus, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    T zet toch niet door hier, dus denk dat beeb t fijn vindt hier haha.
    Ja tijdens de ctg mocht mn vriend ook niet weg voor t geval ze toch actie zouden moeten ondernemen. Dan schrik je ook nog een beetje.

Nog ff meid dan ben je in ieder geval weer een nachtje als gezin samen. Dat zal je vast goed doen. Hopelijk zijn we dan beide weer vrolijk haha.

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zo dan ga je toch ook wel gespannen aan het ctg liggen of niet?

Wanneer is een harde buik een wee? 100 is nog een harde buik?

Haha hoop ook dat we morgen weer een betere dag dan vandaag hebben hoor.

Ben zo benieuwd wat mijn behandelend arts zal zeggen als die verloskundige haar verhaal over dat vruchtwater verlies wat niet getest is aan hem heeft gedaan.

Maar ja, zij zei ook, omdat we nu geen vochtverlies hebben kan de test vals negatief zijn.....dus zal de behandeling ws niet veranderen..

Je zal dus voor jan l*l hier weken moeten liggen...omdat ze diet stomme test niet gedaan hebben.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja ben ook benieuwd. Het is nu in ieder geval te laat en dat is echt balen !
    Kunnen ze niet via een echo een scheurtje zien ofzo ?
    Hoop echt dat je voor de bevalling nog ff thuis mag relaxen.

Ja ik was wel een beetje bang, ik zat al met wat als ik nu opeens een spoedks krijf ofzo haha. Ook de hele tijd op de hartslag letten van de kleine maar volgens mij sliep de kleine. Bleef rond de 120 hangen.. en wanneer een harde buik een wee is geen idee. Van mij mogen de harde buiken nu wel terug komen met regelmaat eb zo "krachtig".

We gaan voor een goede dag morgen. Voor nu kom ik mn bed niet meer uit :p ga lekker samen plat liggen met je haha.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Gezellig, liggen we niet alleen plat ;)

Dan sliep de Uk denk ik idd.

Kan me zo goed indenken dat je nu wel wil dat het doorzet zeg.

Ja als ze zeggen dat je vriend niet weg mag, dan denk je idd aan een spoedks ofzo, ja toch? Waarom zouden ze het anders zeggen. Als de weeen opzetten duurt het toch nog wel eventjes voordat de kleine echt gaat komen.

Onze Uk konden ze niet vangen vandaag op de Ctg. Ook zo idioot. Bleef zo rond de 130/140 schommelen. Denk dat hij ook aan t relaxen was. En zwom telkens onder dat ding uit. Moest ook langer blijven liggen...pfff..en vind drie kwartier aan dat ding al zolang.

Van mij mag het vandaag snertweer zijn, keihard regenen, dan is het niet zo n ramp om op je bedje te hangen ;)

Maar helaas..t is mooi weer............

Er is hier een huilbabytje, pittig hoor, en ik hoef er niet eens voor uit hahahahaha

5. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Ik heb het ook dat ik denk van onee belt ze alweer? Ik heb op moment ook vaak harde buiken (niet bijgehouden)met buikkramp en benauwheid. Ik ben vanmiddag nog bij de gyn geweest. Bloeddruk 130/90 geen eiwit en echo was volgens mij goed.

6. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

#206 Ummi92, 25 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2012
    Ik voel ook steeds wat lopen maar als ik blaas op me hand voel ik niks. Soms denk ik dat ik te graag wil bevallen en neem ik de klachten/symptomen niet serieus.

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ummi, ik zou t bij houden als ik jou was en als t 2 uur lang tussen 2-7 min komt zou ik bellen. En dat gevoel van voelen lopen kan ook gewoon waterdunne afscheiding zijn, tis zooo verwarrend. Ik wil volgens mij ook te graag dat de bevalling begint.

Uk, had je net weer een plonsje verloren dat ze t hebben getest ?

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ummi spannend!

Ikdus, uitgerust ;) ?

Nee niets geen vocht verloren, dus ze gaf al aan dat het best vals negatief kan zijn.

Ze doen dan een watenstaafje een minuut naar binnen, dat moet dan 10 min in een vloeistofje en als er 2 streepjes op komen is het vruchtwater..

Maar als je dan net geen vruchtwater verliest kan het vals negatief zijn.

Ze wilde wel even testen, want vaak blijft er toch wat vruchtwater zitten in je vagina.

Nou negatief dus.

Plus het feit dat ik al een week hier ben en niets geen krampen of harde buiken heb, voldoende vruchtwater heb, en weinig vochtverlies....zou dat wel es kunnen betekenen dat het een plons waterdunne afscheiding is geweest. Dat schijn je ook op te kunnen sparen?

Nu mag ik met weekend verlof en madagavond weer terug zijn, morgenavond mag ik 1800 weg.

Dan dinsdagochtend zal de gyn verder bekijken wat ze gaan doen of ik met ontslag mag.

9. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Oke ik ga het bij houden. Ik was net ook weer even bezig met opruimen enz en dan let ik er niet eens op, merkte ook niets op qua harde buiken.

Jij staat al op knappen in principe! Kan niet lang meer duren! Haha spannend!!

10. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Ik probeerde een beetje je verhaal te volgen wat er allemaal speelt. Wat heftig allemaal zeg!! Wel fijn dat je even naar huis mag! Sterkte met alles en hopen dat alles goed gaat!

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ummi jij bent er ook bijna :)
    Zou zo maar kunnen dat het gaat gebeuren binnenkort als je last heb van je harde buiken enzo. Spannend!!! Lijkt me zo spannend als je tegen het einde loopt..

Heb alleen hele dag opeens erge hoofdpijn, en zie weer balletjes (had ik vorige week ook opeens, maar bloeddruk was toen goed).

Nu is heel de week mijn bloeddruk rond de 107/60, gisteren onderdruk 57. Nu is het 120/80, dat vinden ze een te snelle grote stijging.

Dus morgenochtend urine opvangen kijken voor eiwitten.

Ze zei ook dat je bloeddruk smorgens lager is. Dus daar kan het ook aan liggen.

Maar nu hangt hier mijn verlof weer vanaf..

Want dit kan dan weer duiden op een infectie of zwangerschapsvergiftiging.

En die infectie kan weer horen bij gebroken vliezen..

Sjonge jonge....wat een gedoe..

Ik wijt alles aan de stress en de warmte hier in mijn kippekotje.

12. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Zo echt een gedoe allemaal joh. Ook nog dit weer erbij inderdaad. Maar moet tot de bevalling in het ziekenhuis blijven?

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nee denk het niet..

Ze twijfelen of het vruchtwater is omdat ze bij die plons die test niet gedaan hebebn.

De verloskundigen die erbij waren beweren bij hoog en laag dat het echt vruchtwater was.

De ene arts geloof hen op hun woord, de andere vind het dubieus.

De andere zegt dan is het een hoge vliesscheure..

Die van vannochtend zei ook dat die test goed betrouwbaar zijn, die ze gisteren gedaan hebben.

De verlos van vandaag zegt dat het een hoge vliesscheur is.........dan zie je dit vaker en kan je als je geen vochtverlies heb vals negatief testen en de test wijst dus nu niets uit...

Kortom ze hadden gewoon bij opname en dat plonsje die test moeten doen, dan wisten we nu wat er waarheid is.

Mag straks op verlof, madag terug en dan dinsdag is mijn eigen arts er weer om te zeggen hoe we verder gaan.

Tot die tijd ben ik gewoon nog opgenomen zeg maar.

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ummi hoe voel jij je vandaag?

Ikdus: Gaat ie een beetje?

Willow: alles wel goed?

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heb wel gelezen en reageer vanavond.

Ben op visite, ff beetje bij kleuren en vanavond bbqen.
    Heb wel weer veel harde buiken hele avond/nacht/ochtend en nu dus.
    Maar geen regelmaat niks, dus geef er geen boodschap aan.

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    En geniet van je verlof uk !

Tot vanavond meiden

17. Ukoldaatje geniet van je verlof. Wat raar dat ze die test niet gelijk hadden gedaan. Ben benieuwd hoe nu verder. Wel even fijn voor je zoontje dat zijn mama nu weer thuis is.

Ikdus, jouw kleintje zit dus nog binnenboord. Die voorweeën, je zou ze nog wat doen he. Hoop voor je dat het gauw doorzet. Ben je morgen nou officieel 40 weken?

18. ayladin

ayladin Actief lid

19 mei 2011
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikdus : ik merk in je Posts dat je erg graag wil dat de bevalling doorzet.
    Heeft je vk je erop gewezen dat die harde buiken soms zo hard opkomen net omdat je graag snel wil bevallen?

Heb je trouwens al de slijmprop verloren?
    Want dat is normaal gesproken de eerste indicatie dat de bevalling in aantocht is hoor.
    Dan kan het enkele dagen duren in sommige gevallen 2 weken.
    Maar er zijn uitzonderingen.
    Bij Beebje 3 verloor Ik de slijmprop met 6 maanden.
    Door vroegtydige weeen.
    Ik heb geluk gehad , Mss deels door mijn koppigheid want Ik wou echt nog Niet bevallen voor de gezondheid van mijn kind.
    Ze is met 38+4 gekomen.
    Op afspraak.

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ ikdus al aan t bevallen meid?!:D

@ ukoldaatje hoop dat je het naar je zin heb O nu even niet in t ziekenhuis!!

@ ayladin je hoeft echt niet perse altijd je slijmprop te verliezen... Er zijn heeel veel vrouwen die dat niet hebben
    En ze is al wel een deel kwijt als ik me goed herinner maar dat is alweer ff geleden 2 weken ofzo?
    (sorry ikdus dat ik ff antwoord voor je geef:p)

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ummi, hoe is t nu met je harde buiken ?

Uk, gelukkig is je bloeddruk weer mooi gedaald en ben je nu lekker thuis.
    Hoop dat de ruzietje met je ouders ook weer is uitgesproken en je volop zonder stress kan genieten

Babyengel hoe waren je echo's ?
    Ik ben vandaag inderdaad officieel 40 weken.

Ayladin, ik hoef echt nog niet persee te bevallen. Ik loop bovedien al vanaf week 36 met harde buiken die pijnlijk zijn/worden een verweekte bmm en ontsluiting.
    Ik ga er van uit dat ik zoiets niet zelf kan dwingen.
    Ik geniet nog elke dag van de zwangerschap maar niet van de hardebuiken.

Sam20, nee nog niet aan t bevallen :p.
    Volgens mij is t inderdaad 2 weken geleden of vorige week dat ik dat slijm verloor.ik houd het niet meer bij haha.

Nou ga weer een poging tot slapen doen, gelukkig nu ff geen harde buiken meer om de 10 min. Slaap lekker meiden.

Deel Deze Pagina