Dan denk ik dat je toch echt weeen hebt hoor! En als je al 40 weken bent vinden ze heus niet dat je voor niks belt. Als de harde buiken van hiervoor goed zn werk hebben gedaan heb je grote kans dat het hard gaat!
Klinkt alsof ze door gaan zetten. Oh meid ik hoop het voor je. Vind het spannundd! Hier alle echo's goed, hebben al een heleboel gezien. Kindje ziet er heel goed uit! (hier waren de eerste weeën de harde buiken die langer door bleven gaan en moest wat gaan zuchten )
Ikdus hoe is het gegaan? Moest je blijven? Hier zijn de weeen godzijdank gezakt. Baby zat even in moelijkheden tijdens de weeen. Ik kon wel gillen snij me maar open en haal m eruit. Gelukkig knapte hij op toen het infuus ging lopen. Sjeemig wat een schrik zeg.
Jeetje wat erg Uk ! Hoe raar kan het lopen he, zo heb je nergens last van en zo heb je spontaan weeen. Ja ik moest blijven, maar heeft niks door gezet helaas. Wel paar keer erge pijn gehad maar dat was het. Dus ben benieuwd wat ze gaan doen vandaag. Ik vind het rete spannend nu en heb het ook echt spaaans benauwd ervan. Ik heb binnen nu en 12 dagen een baby.
ja jij bent er gewoon al......bijna..... hoop voor je dat ze t n zetje gaan geven hoor........je zal ook wel supernieuwsgierig zijn naar die kleine uk..... liggen we weer samen op bed
Nou meis...zet m op!!!!!! Je gaat gewoon al heel snel de kleine in je armen houden...wauw!!!!! fijn dat ze je gaan helpen.......sucses!
Ikdus stuurde me een berichtje dat ze om 17.49 is bevallen. Verder stuurt ze niks :O ohh ik ben zoo nieuwsgierig!!!
Whaaa! Wat een *^$& ook dat ze verder niks stuurt.. echt wat voor haar weer nou.. wij moeten nu weer in spanning blijven, wheeehh!!
Heyy ben al lekker thuis . Was druk in t ziekenhuis en batterij leeg haha. Onze kleine meid is dus 17.49 geboren en wat is ze moooooiii We zijn heel trots ! Ik heb binnen 2 uur van 3 naar 8 gegaan zonder teveel pijn en moeite, had zelfs nog gegeten. De laatste cm duurde het langst heb 1,5 uur geperst uit eindelijk een knip. Persen voelde zoooooo fijn. De bevalling is echt mee gevallen ondanks been, buik, rug weeen en geen pauzes er meer tussen haha. Geen pijnstilling genomen alhoewel ik t laatste uurtje wel heeeeel moe was en zeurde om een narcose . Was dus super blij dat ik mocht persen. Kleine is een sabbel queen ! Pakt borst en vindt dr eigen handje en duimpje zooo lief.
WAAAAAAUUUUWWWWWW SUPER GEFELICITEEEEEEERD!!!!!! Hoe was t moment dat je haar voor t eerst zag en in je armen kreeg?? Lijkt me zooooooooo bijzonder!!