Mn kleine is ook rustig dit weekend en aan de ctg ook niet bewogen of bijna niet maar niks over te horen gekregen. Fijn dat je kleine goed in de gaten wordt gehouden ! Hier alles was goed, baarmoeder verweekt en 1 a 2 cm ontsluiting. Maar geen weeen, gewoon harde buikjes. Ook niet erg stevig volgens mij (top was 85 zag ik, geen idee wat dat zegt ). Wel grappig hoe ze t zo kunnen meten, de pijnlijkste was t laagst haha.
ja raar he die registratie van de weeen.. bij mij werden ze nooit hoger als 40 hoor toch gewoon hele pijnlijke weeen gehad haha.
Haha wat raar dus hoogte zegt ook niet alles. Hier was t steeds rond de 60 behalve na t voelen toen werd het dus 80. Ooh wat deed t voelen zeer zeg. Ben benieuwd wanneer die kleine komt. Moet nu maar gauw de laatste dingen kooen. (onderbroeken voor mezelf, compress gevallen, flesje + flesvoeding, luiers, en nog een wieg dekentje) ben er nog niet klaar voor. Laat de kleine nog maar even binnen zitten haha.. Maar ben zeker wel blij dat mn lichaam iets doet, dat is altijd fijn.
het kan ook nog wel effe duren hoor. Ik liep bij de eerste ook vanaf 37 weken tot 39+4 met 2 cm rond en bij deze al vanaf de 33 weken haha tot 39 weken. Hopelijk kan je nog effe genieten van de kleine in je buik heerlijk dat intieme gevoel
Fijn dat het alsnog goed afgelopen is. Vanochtend de kleine al flink gevoeld, maar het lijkt wel of, zodra hij beweegt, ik direct een harde buik erachteraan krijg... Enfin... heb net het ziekenhuis gebeld en mag me om 11.00 uur weer melden... Fijne Koninginnedag allemaal!
Ninja, ik weet dat t nog ff kan duren, hoop ook dat dat gebeurt. Zolang t maar niey overtijd is . Weet wel dat ik morgen de laatste dingen snel aanschaf. Kan ik t nog wassen . Maar is t niet zo dat je bij een tweede altijd een opening hebt en dat je daarom al zo vroeg ontsluiting had of kwam t echt door de weeen. Djinti en hoe is t gegaan ? Kleine nog fijn in je buik ? Ik krijg ook af en toe harde buiken door de beweging van de baby. Dus tis goed mogelijk dat je dat ook hebt. Rustig aan en jij ook een fijne koningendag.
Hier was de top 140 geloof ik. Maar kan het op de foto's niet precies terugzien, staat alleen maar een streep ver boven de 100 . Als je rond de 60 zit zijn het toch wel flinke harde buiken hoor. Kunnen heel goed toch wel lichte ontsluitingsweeën zijn. En genoeg vrouwen die de weeën niet als zodanig herkennen en toch plots aan het bevallen zijn. Dat je 1 a 2 cm ontsluiting hebt, betekent toch dat je lichaam wel bezig is. Hoe snel het zal gaan is niet te zeggen natuurlijk. Wel spannend! Wel zo verstandig dat je de laatste dingen nu gaat halen.
Hier was alles goed. Half uur aan 't CTG gelegen, maar had de kleine vanochtend alweer flink gevoeld. Alleen m'n bloeddruk was iets aan de hoge kant, maar geen reden om me te houden
Denk dat je nu opgelucht bent he. Zal ik je iets in je oor fluisteren......mijn eerste 6cm ontsluiting waren harde buiken en geen pijn.... Dus voor de 37 weken altijd even bellen want you never know. Succes met de laatste loodjes
Babyengel, zeker verstandig ja. Het weer liet het afgelopen weken niet toe. Nu moet ik wel weer of geen weer haha. Ben benieuwd . Heb vandaag weer een paar flinke harde buiken gehad maar niet zoals gister. Uk, het worden nu zeker spannende weken, waar mn vriend eerst zei ik denk dat je overtijd gaat lopen is het nu bijgesteld naar ik denk dat je deze week al bevalt haha. Djinti, je wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden, fijn! Succes met de laatste loodjes! Kimmeding, ik maakte me niet echt zorgen eigenlijk. Ik ben alleen weer zo een stresskip dat ik gewoon af en toe niet weet wat te doen. Ik bel vk eigenlijk nooit. Hier de hele tijd een beurs gevoel in mn buik alsof t 1 grote blauwe plek is. Beetje pijnlijk maarja.
Beurse gevoel komt denk ik door t bloedverlies van t toucheren. En ik nog zo blij dat ik helemaal geen bloedverlies had, te vroeg gejuichd .
Woeps.. En heeft dat nog consequenties? Of is het puur ongemakkelijk voor jou? Haha je vriend zal maar gelijk krijgen, heb je gewoon deze week je ukkie in je armen Vind het super spannend, ga je ons een beetje op de hoogte houden?
Nee, dat bloedverlies hoort erbij. Ze voelen echt flink en het is natuurlijk goed doorbloed. Na het toucheren werden de harde buiken dus ook steviger toen was t steeds 80. Geen bloedverlies meer gehad gelukkig Houd jou/jullie op de hoogte hoor ! Jij nog last van je paardentrappen gehad ?
Haha nee ik blijf uit de buurt nou, heb een verbod gehad van mijn man.. Ik volg je op de voet..ben benieuwd hoe het gaat verlopen hihihi.
Begin weer af en toe pijnlijke harde buiken te krijgen. Hopelijk zorgt t voor meer ontsluiting, elke cm is mooi meegenomen voor als t echt mag gebeuren
Ooohh t komt om de 3 min. Zijn niet zo "pijnlijk/vervelend" als laatst maar wel aanwezig. Na zondag mag de kleine komen Morgen gezellig de stad in ff optredens bekijken
Ohhh spannend zeg!! Haha zou de kleine luisteren naar je?? Trouwens om de drie minuten, moet je dan niet iemand bellen ofzo?
Geen idee eigenlijk of je dan iemand moet bellen (lijkt mij pss bij pijnlijke ?) Na 2 uurtjes was de regelmaat alweer weg. Dus de kleine luisterd wel haha.