regelmatig harde buiken en redelijk pijnlijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikdus, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Strond en kots ruimen doe ik ook op mijn werk, vind ik dan weer niet erg haha....(meervoudig complex gehandicaptenzorg)

Ieder zijn vak ;)

Oh ja, dan ben je al weken in de weer, en dan zal je nog over tijd lopen gaan lopen ook, als je dan niet gebroken bent voordat je gaat bevallen.......ach dat mag niet hoor...je mag gewoon nu ergens gaan bevallen..

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Whaha ja jammer dat er niet meer dames komen met vieze ervaring praat :p

Ooh babyengel hoop inderdaad niet overtijd te gaan. Maar dan om andere redenen. Zo een beetje alle kindjes die overtijd geboren worden in mijn omgeving overlijden :(

Respect uk! Poep en kots opruimen, zou dat niet kunnen.
    Poepluiers doe ik dan ook met veeel moeite haha.
    Babykots kan ik wel tegen hoor dat is niet erg.

Ooohhhh ik wil mn baby knuffelen en kussen ik heb gewoon zin om te mogen bevallen. Kan niet wachten tot het zover is.
    Maar eerst mag er wel een beetje zon komen :p

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ikdus, dat slijm wat je verliest is je slijmprop. Ofwel een deel ervan. Wees niet verbaasd hoeveel slijm en hoe dik en hoe goor t is wat je gaat verliezen.
    Het verliezen van je slijmprop wil echter niet veel zeggen over wanneer de bevalling begint.

Als je denkt dat het vruchtwater is, dan zou je eens een glazen tegen je onderste moeten houden en dan wat proberen te persen. Zo kun je de kleur beoordelen. Vruchtwater is wat wittig en er kunnen haartjes en vlokjes indrijven.

Zou best kunnen dat je af en toe een beetje vruchtwater verliest. Meestal zit er dan een scheurtje boven in de vruchtzak.

Wb liggen als je vliezen breken. Mijn vk vertelde dat ik echt wel eerst naar huis mag als de vliezen in de winkel zouden breken. Stef heeft nooit ingedaald gelegen. Zelfs tijdens de bevalling is hij pas ingedaald op 7cm ontsluiting en het breken van de vliezen. Toen pas daalde hij in.....

4. Jason daalde pas in toen ik ging persen :p hij had niet zo'n zin om geboren te worden haha. Het pastte ook niet echt allemaal. Naja, dat verhaal kennen jullie wel :p.

Ikdus, tegen die tijd ben je vast allang bevallen, ik heb geen oefenweeën gehad niks. Alles zat nog dicht. Denk dat het bij jou sneller gaat. Willen ze niet al kijken of strippen lukt?

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik weet het Truus dat t weinig zegt, jammer is dat weer hoor :p.
    Mn vk zei dat als mn vliezen breken dat ik direct moest bellen naar de kraamkamers en moet zeggen dat de baby niet is ingedaald. Ik moet sowieso naar t ziekenhuis want ga daar bevallen.
    Maak me ook niet echt zorgen om t indalen dat komt vast goed :D

Haha babyengel kijk in wat voor periode jij moest bevallen, dan zou ik ook binnen blijven zitten hoor :p.
    Ik hoop maar dat ik voor de 41 wk beval ja. Met een verweekte bmm en ontsluiting kan je toch nog lekker overtijd lopen jammer genoeg.

Durf niet te vragen hoor of ze me kunnen strippen ben bangepoeperd :p

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ikdus, is het op een gegeven moment niet zo dat ze je ms wel mogen gaan helpen dmv strippen/breken vliezen? Zeker omdat je al zolang harde pijnlijke buiken hebt, dat moet toch slopend zijn voor je..

Kan me voorstellen dat je zo niet uitgerust je kraamtijd en begin periode in gaat, terwijl je dan juist zo goed mogelijk uitgerust moet zijn.

Zou het gewoon gaan voorleggen..

Ohhh jaa...tuurlijk je wilt nu de kleine lekker in je armen hebben, het kamertje en bedje gevuld met een blozende gezonde beeb erin..

Als je er zo tegen aan hikt, dan word je gewoon gek van nieuwsgierigheid he?

Ik merk nu namelijk dat ik ook nieuwsgierig ga worden..

Onze uk moet nog eventjes blijven zitten en gezond groter groeien, weekje of 8 nog....... En dan ook gezond en levendig geboren worden...

Ik ga gewoon voor je duimen dat het echt niet langer meer gaat duren dan een week voor je de kleine in je armen houdt.. (haha al te lang voor jou ws)

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oh hahaha..lees nu net dat je dat niet durft te vragen...
    (zou ik ook hebben..ik sta altijd na een controle vol vragen weer buiten de deur hahah)

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee een week houd ik nog wel vol hoor haha.
    We hebben deze week 3 verjaardagen, en volgende week maar 1
    En die persoon wilt graag dat die kleine komt op zijn verjaardag :p.

Mensen zijn heel verbaasd over hoe ik loop en weet ik wat allemaal.
    Ik kan nog rennen vliegen en springen, loop normaal (behalve tijdens een harde buik :p).

Alleen schoenen en sokken aan doen, dat is wel teveel moeite haha.
    Zolang ik me nog goed voel kan ik mn nieuwsgierigheid en ongeduld redelijk in bedwang houden. Ben alleen inderdaad kapot.
    Overdag lukt slapen me niet meer en de nachten zijn kort.
    Maar ach straks lekker tukkie doen met mn kleine schatje en papa.

Heerlijk die kleine in t wiegje naast ons bed, jaa kan niet meer wachten.

Zie wel op tegen kraambezoek ergens, hebben jullie dat ook ?

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja heel erg..

Maar ik ben geloof ik overbeschermend..erg he..

Ik wil mijn kind niet in de armen van anderen, ook niet bij mijn schoonfam....

Zeer zeker niet dat ze hem dan nog lang vasthouden of mee op bed willen leggen of willen badderen....MIJN kind..

Zie daar erg tegenop.

En ik vind het niets dat er een KH in je huis rondloopt. Ik ben best een sloddervos, en alles zit keurig achter deuren en in kasten, maar trek ze ajb niet open hahaha..

En ik ben heel preuts, durf echt niet in de douche als er iemand in de buurt is om te kijken of niet van mijn stokkie ga.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    #90 Ikdus, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt: 15 mei 2012
    Jaa de kraamhulp oooh zie er ergens ook tegen op.
    Ik ben juist netjes en opgeruimd en vind dus nooit goed dat een ander het doet.
    Maar ik heb wel alle uren aangevraagd.

De kraamhulp komt toch niet bij je met douchen :eek: ?
    Ik wil al schoon etc zijn voor zij komt hoor whaha.

En inderdaad beschermend ben ik ook nu al. Vooral rokers wil ik niet mn kind aan geven.

(bericht toch maar aangepast ivm evt herkenbaarheid)

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hartstikke logisch toch....dat je liever niet hebt dat ze je kleintje bij zich neemt.
    Het is jullie kindje!!! maak er duidelijke afspraken over. Maak je grenzen kenbaar.

De kraamhulp is echt niet bij je als je gaat douchen hoor. Of je moet zelf al te kennen geven dat je je niet lekker voelt. Duizelig ofzo. Misschien dat ze dan bij je in de badkamer wil zijn. Maar normaal gesproken mag jij je lekker alleen douchen hoor. Desnoods met je vriendje in de buurt.
    Onze kraamhulpen ging de onze kleren ook niet in de kast leggen hoor. Maar legde het op de ladenkast in onze slaapkamer. Zo konden we het zelf in de kasten leggen.

Ik vond het fijn om in t ziekenhuis te bevallen. Kon lekker schoon gedouched met een gevulde maxicosi naar huis. Daar kon ik zo in een lekker schoon bedje met een prachtig kindje in mijn armen.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou afspraken maken kan niet, die persoon heeft maling aan de hele wereld.

Ja inderdaad heerlijk in t ziekenhuis bevallen, schoon naar huis in een schoonhuis. Heerlijk lijkt me dat !

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Lastige situatie dan meid....dat je die griet bij je in huis hebt... huren jullie samen?

Is je neefje jarig volgende week?

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik stuur ff een pb.

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja leuk!
    Je weet me op een ander plek ook wel te vinden :D

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff nog steeds niet aan t bevallen?:p

En wbt kraamhulp dat valt wel mee hoor..
    Ik was blij dt ze er was!
    En hier zat ze ook niet in kasten enzo
    Deed de was opvouwen en dan ook neerleggen zodat we het zelf konden opruimen
    En douchen hebben ze af en toen wel even gespiekt of het goed ging aangezien ik me zoooooo rot voelde en amper kon staan en zitten ging ook niet haha normaal vind ik de douche heeerlijk maar ik kon echt alleen maar inzepen(met veel moeite) en afspoelen en eronderuit
    Heeft zelfs in totaal 3 dagen geduurd eer ik me haar ging/kon wassen had gewoon de kracht niet om 'zolang' te staan:(
    Maar dt had ik wel gvraagd aan der.. Omdat ik me zooooo zwak voelde
    Owja en had gevraagd of ze wou helpen mn broek aandoen de onderkant voelde niet al te fijn zeg maar dus kon niet bukken en tot overmaat van ramp had ik ook nog een katheter die ik dis tegelijkertijd vast moest houden:)

Owja als het zover is vraag dan wel
    Of ze elke dag de wc wil schoonmaken(als ze dat zelf niet doet) ivm hygiene

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee, dit kind is al net als papa en mama die wilt mooi weer haha.

Ik denk dat ik uiteindelijk ook heel blij ga zijn met de kraamhulp hoor.
    Maarja het idee pfff haha. Als t goed is doet kraamhulp elke dag wc soppen.
    En anders zal ik t inderdaad zeggen !

Wat enorm rot dat je je zo voelde na je bevalling zeg. Niet leuk !
    Maar hoort er zeker een beetje bij he ?

En een katheter :eek:, had je dat gewoon toen je thuis was ? Dat lijkt me zoooo vreemd

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Vast en zeker ga je wel heel blij zijn ja haha
    En mooi dat ze elke dag de wc doen!

En tsjaa de ene huppelt na eenmpaar uur vrolijk rond en de ander niet :p
    Ik was geknipt dus had daar pijn van, aambeien weet ik t allemaal niet haha leek wel 100x over reden ofzo
    Voelde me ook echt zooo vies dt ok mn haar niet
    Kon wassen.. T bevallingsZweet zat er nog in! Haha
    Dus baalde wel ja

En die katheter had ik idd thuis
    Ik moest plassen in t zieke huis maar lukte niet...
    En als ik meer als 400 geloof ik in mn blaas had moest ik een kateter en blijven... Nou uiteindelijk zou ik met het ding naar huis mogen moest k alsnog. Blijven omdat mn temp te hoog was...
    Volgende dag naar huis en met oud en nieuw mocht ik m er zelf uithalen(stelt niks voor)
    Maarja wel vervelend heel de tijd zoon piszak mee leuren hahaha

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm niet nieuwsgierig hoor :D
    Ben je aan t bevallen?:D of nog aan t slapen :p

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Brrrr zoveel ellende aan je onderkantje haha

Nee hoor niet aan t bevallen :p vandaag en morgen mag niet. Vrijdag weer haha.

Deel Deze Pagina