regelmatig harde buiken en redelijk pijnlijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikdus, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ook dat stukje met die neus dicht heb je totaal geen controle over. Hoofdje perst dat gewoon mee naar buiten. :D Nah...lekker dannnn

Bij Stef wist ik ZEKER dat ik ook aant poepen was....zo voelde dat. Ik schaamde me dood. :d De vk zei steeds maar neehee....neeheee...neeheee.. Maar ik geloofde dr niet. :D Uiteindelijk had ze natuurlijk wel gelijk.

2. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Heb ook regelmatig harde buiken. Maar zie dat jullie verder zijn dan mij. Is dit normaal met 26 weken zwangerschap?

Heb er veel last van.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heb je het er al eens met je vk over gehad?
    Doen ze pijn?
    Zo niet dan is dat positief zo ja gelijk bellen
    En wat is regelmatig?
    Ben je nog heel druk? Werk je?
    Is een teken van je lichaam om rstiger aan te doen

@
    Ikdus
    Ja ik schrok wel
    Maar liep toen ook bij de gyn tijdelijk
    Was met 30 weken nachtje opgenomen ivm harde buiken om de 7 min
    Ik wist wel dat t niks hoefde te betekenen maar toch even gebeld om het in ieder geval door te geven
    Nog een foto van gemaakt zelfs voor t geval dat haha

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi mijn moeder had dat ook veel vruchtwater bij mij, daar zei de gyn tegen (dezelfde als waar ik bij loop nu) je kan wel zien dat je uit zeeland komt, zoveeeeeeel water hahaha..

Alles was werkelijk nat en bleef komen..

Hoop dat ik niet hoef over te geven, daar ben ik sowieso al geen fan van, ik kan niet zo goed overgeven zeg maar.

5. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

@ Ikdus,
    Dank je wel voor je reactie. Het is voornamelijk 's avonds dat ik er last van heb. Let eigenlijk niet op hoe vaak ze er zijn.
    Maar ze doen wel pijn.
    Zal er vanavond eens opletten.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Aan de puf ;-b?

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Neeeee wil geen poep verhalen etc lezen brrrr :p

Ivyblue als ze pijnlijk zijn zeker de vk bellen.
    Hardebuiken zijn voornamelijk vervelend en niet pijnlijk.

Uk, nee hoor heb zware koppijn dus nergens zin in vandaag. En ben ook misselijk jeb gister niet warm gegeten en moet er ook niet aan denken vandaag te doen blehhh

8. Haha wat een grapjas die gyn..

Hier ook eentje met braakfobie (brrr). Ben ook tijdens mijn bevallingen misselijk, maar eet ook niet, viel niets uit te braken gelukkig. Maar tijdens de bevalling kon het me weer niet schelen wat ik ging doen, die pijn nam me zo in beslag.

Hoe gaat het met jouw zoontje trouwens? Reageert hij op je buik?

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Pfff nog steeds niks hier. Kleine mag komen ben kapot wil weer lekker slapen.
    Alles was weer goed bij de vk alleen beetje hoge bloeddruk 130/90 en dat terwijl ik in slaapstand was ongeveer :p.

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    He gaan ze die hoge bloeddruk niet even controleren dan?
    Door je hoofdpijn erbij bedoel ik?

En je was ook misselijk ook......zou dat niet even nagekeken moeten worden..??

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hij weet dat er een baby in zit, geeft veel kusjes uit zichzelf..zo schattig joh...

Haha toen we van de week voor de wieg stonden en ik zei dat dat voor de baby was, dacht hij dat ik daar in ging liggen met de baby in mijn buik:D:D:D:D

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb niks gezegd over de misselijkheid en hoofdpijn.
    Heb er vandaag geen last van.
    Ze zou t nog een keer meten maar vergeten en ik had echt geen zin om dr te helpen herinneren. Straks moest ik blijven. Zolang de kleine het goed doet maak ik me ook niet druk.

Aan het eind kan de bloeddruk sowieso een stuk hoger worden en in sommige gevallen duidt het op een aankomende bevalling, hier helaas niet :p.

Wat lief hoe je zoontje reageert op je zwangerschsp *smelt*

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Gelukkig heb je vandaag geen hoofdpijn en misselijk..blehh..niets aan...

Wist niet dat je bloeddruk hoger werd tegen het einde, weer wat geleerd, en deze keer is het gewoon niet vies ;-b

In elk geval, heeft de Ukkepuk in je buik alweer naar je geluisterd en is er gisteren niet uitgefloept ;)

14. Kan inderdaad betekenen dat je op korte termijn gaat bevallen, binnen paar dagen meestal. En dat misselijk kan ook komen door de baarmoeder die lekker tegen je maag aan gaat drukken.

Hihi, zie je ukoldaatje ook al met de buik in de wieg liggen :D zo schattig die praatjes van de kleintjes :) ben benieuwd wat mijn zoon er straks van gaat snappen.

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heerlijk he, hahaha, die denkwijze van kleine kindjes...
    Het is ook zo abstract nog voor ze hihi..

Ikdus, gaat dus nu echt spannend worden..ben zo benieuwd hoelang je ons nog in spanning gaat houden hoor :-b

Oh Zonne Bloem is bevallen nadat ze gestript is..jippie heb haar gevonden hahaha..was ik ook zooooo benieuwd naar!!

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hebben jullie het J. Al verteld babyengel ?

Super leuk hoe kleintjes erop reageren ja. Vraag me soms wel af of ze t echt begrijpen.

Uk, fijn dat je dr gevonden hebt en dat ze bevallen is, joepiee!

Nou ben ook benieuwd wanneer de kleine komt, begin nu wel weer harde buiken te krijgen. Maar eerst boodschappen doen morgen, hebben bijna niks in huis meer haha.

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ben benieuwd of de buiken hebben doorgezet vannacht!

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Gelukkig niet, anders kunnen we niet boodschappen doen vanmiddag haha

19. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0