Baaaaaaaaaaaaaaaaaal dr zo van Maar sja...alles om de uk nog een aantal weken binnen te houden.. Na 32 weken kunnen ze hem ook in dit ziekenhius de zorg geven die hij nodig heeft, das maar 15 min van ons huis. Dus hopen dat hij in elk geval deze week kan blijven plakken. Hij doet het vooralsnog goed. Echt raar, hoor hier allemaal pasgeboren babytjes, vreemd dat je dat zelf ook krijgt binnenkort..
Ikdus ja hebben het wel gezegd en hij drukt telkens op mijn navel, dat deed hij toen ik zwanger was van A.* ook telkens dus hij snapt het wel, maar verder is het inderdaad nog vrij abstract. Ik heb toch ook wel een pens gekregen inmiddels hehe. Ukoldaatje wat schrikken!! Ineens gebroken vliezen. Heb je nu bedrust? O men, je zal je wel vervelen. Kan best zijn dat meneertje nog een paar weekjes blijft zitten. Heb zat verhalen gelezen van vrouwen waarbij de vliezen veel vroeger braken en toch pas met 36 weken ingeleid werden. Er wordt dan wel vaak gecheckt op infecties natuurlijk.. Niet leuk dat je nu niet gewoon lekker thuis kunt zijn. Gelukkig houden ze je goed in de gaten, en gaat het goed met hem Nen hoe gaat jouw zwangerschap??
Heb gisteren ook het ziekenhuis gebeld, had die avond ervoor weer erg buikpijn en s ochtends (vrijdag) bloedverlies. Niets aan de hand gelukkig, maar moest wel blijven voor 24 uur. Nu rustig aan doen.
Zeker spannend. Maar jij bent ook opgenomen lees ik?! Gaat alles goed? Succes... Je moet nog een tijdje. Ik vond het maar saai alleen op zo'n kamertje liggen.
Fijn dat alles goed bleek te zijn ivyblue, misschien maar even rustiger aan doen ? Uk ik voel me weer belabberd, misselijk weer gelukkig geen hoofdpijn. Achja voor ik t weet is dat ook weer over ! Hoe gaat t met jou ? Kan je t al beetje een plaatsje geven ? Hoop toch dat als t goed gaat je eerder naar huis mag en nog ff thuis kan rusten. Al is t maar 5 dagen !
Ikdus, kan nooit meer lang duren bij jou hoor, met al dat voorwerk en nu weer die misselijkheid. De gyn zei dat ik moest blijven tot na de bevalling, en als dat met 38 weken is, moet ik blijven.. maar de verpleegkundigen hier zeggen allemaal andere dingen. Hou me maar even vast aan wat de gyn te zeggen heeft. Die is natuurlijk mijn behandelend arts.
Ikdus, he wil toch steeds je naam zeggen ... maar hou me in Uhh wat ik zeggen wil.. het is mooi weer. Lekker warm ook. Ga bevallen!!
hoi meiden, mag ik ook met jullie meeschrijven? ik had een stukje bij prematuur geschreven en heb het even gecopieerd naar hier. ik ben momenteel 24 weken zwanger en heb al vanaf 19 weken een onrustige buik veel harde buiken die echt zeer doen... heb vorige week zondag in het ziekenhuis geweest omdat ze om de minuut kwamen en zeer pijnlijk waren... ook zagen ze op het ctg dat ze om de minuut kwamen, de vk heeft gevoel de bmmond was gelukkig nog gesloten alleen was hij wel week en was hij korter geworden, maar omdat ik maar 23 weken was konden ze nog niets voor me doen ze hebben toen een zetpil gegeven om mijn buik rustig te krijgen. gelukkig sloeg deze aan en werdt mijn buik wat rustiger na twee uur was het bijna helemaal weer over en mocht ik naar huis. nu heb ik bedrust gekregen en moet ik elke twee weken op controle. mijn vorige kindjes zijn ook te vroeg gekomen en had ik ook premature weeen hiervoor ook in zwolle en groningen gelegen.... mijn oudste zoontje is met 35 weken geboren helaas was hij overleden door hellp. mijn andere zoontje ook met 35 weken en mijn jongste met 36 weken.... groetjes willow
Hey jeetje Willow, wat een vreselijke dingen heb je al mee moeten maken... Kan je weeen krijgen door Hellp? Ik wist niet dat het zo gevaarlijk voor het k indje kon zijn, dacht voor de moeder.... Meid wat vreselijk, hoe kom je dat ooit te boven, nooit denk ik... Pff en dan nu alweer weeen. Is daar een oorzaak voor gevonden? Ikdus: Jij bent nu hard aan het puffen he? ))
hoi ukoldaatje, meid jij maakt ook veel mee op het moment....ik duim dat je lieve kleine wondertje nog even in je buik mag zitten. Twan* is overleden omdat ik hellp had hij kreeg hierdoor niet genoeg voeding meer had ook een groeiachterstand, helaas werdt ik zo ziek dat ons kleine mannetje hierdoor is overleden.... helaas nu ook de hele tijd harde buiken .... willow
Jeetje zeg wat vreselijk erg! Afschuwelijk, de grootste angst van elke ouder.. Pijnlijke zere buiken? Krijg jij geen weeenremmers? En extra controles? Hier weer wat krampjes op komen zetten....hmmm..
oo meid ik duim voor je dat het niet door zet!!! als het erger wordt dan bel ik met de gyn, moet nu elke week op controle om de baarmoedermond in de gaten te houden, heel spannend elke keer..... liefs willow
Das elke week met trillende knieen op controle denk ik zeg. Pff volhouden die kleine binnenboord houden.... Hier heeft de toiletgang de oplossing geleverd *schaamtzichnuweleenbeetje*
Haha meid niets om je voor te schamen hoor! ben van mijn eerste kindje met 25 weken met gierende banden naat de hap gereden omdat ik dacht weeen te hebben, deden ook ongeloofelijk pijn... Toen ik daar aan kwam ging ik naar de wc voor jawel nummertje twee en was mijn buikpijn over..... De dokter heeft me nog net niet uitgelachen...mijn man wel... De controles zijn idd niet leuk en best spannend! knuff willow
@willow. Tjonge jeetje... Jij hebt ook wel de nodige ellende meegemaakt. Heb je tijdens de andere zw.schappen geen hellp ontwikkeld? We wonen trouwens vlakbij. Sterkte....de rest van deze zwangerschap. Hoop dat deze kleine de normale tijd bij je uitzit.
Haha uk gekkie, gelukkig maar dat het voor nr 2 was ! Willow, tjeej jij hebt veel op je bord gekregen ! Wilde ze geen hoe heet dat ding plaatsen ? Hoop dat je kleine warm binnen blijft heel veel succes. En wel optijd/te vroeg aan de bel hangen hoor ! Truus nee niet mn naam zeggen hoor haha. Bilou hoop inderdaad dat t niet meer lang duurt!
Je bedoelt vast een cerclage, ikdus. En ook ik moet erop letten dat ik niet je naam neerzet. Willow wat heftig!! Had wel in een ander topic een foto gezien van jou met je kleine mannetje. Is je bloeddruk nu wel onder controle? Plaatsen ze geen cerclage? Hoop dat jouw kleine nog een tijdje binnen blijft zitten!!
Juist dat bedoelde ik, maar wist alleen dat het begon met een c en eindigd op lage. Nouu mn kleine heeft nergens zin in vandaag ! Niet eruit komen, niet hikken en amper bewegen, lui ding. En als er beweging komt wordt mn buik hard, beetje verkeerde reden dus