Logisch die dut even voor om vandaag geboren te gaan worden, is topsport hoor voor zo n ukkie, er uit te komen Die denkt ik moet effies uitrusten voor ik aan de reis begin. Willow hoe gaat t vandaag met jou?
De reis mag nog ff uitgesteld worden. Begin zo van uit het niets verkouden te worden. Niezen, keelpijn, snotneus.. noujaa zeg. Heb je beetje kunnen slapen vannacht ?
Oh nee om nou zo een bevalling in te moeten das niets hoor... Tot nu toe luistert de beeb goed naar de mama dus zal het vandaag dan ook wel doen. Ik had een slaaptablet gehad. Heb nu van ong 1200 tot 400 geslapen. Toen voelde ik de kleine niet en lag om 500 aan de ctg. Alles prima...hoe kan je nou niets voelen en de beeb toch zo actief zijn he?? VOel me nog altijd maar minimaal. Kom nu tot rust merk ik, voel me heel slaperig en moe.
@babyengel..nah wat gek bij jou heb ik dat ook !! Zal t maar niet doen hoor. @Ikdus bij jou ook nie. Fijne dag ladies
Hoi meiden, kom vanaaf even uitgebreid andwoord geven zit nu op de foon is onhandig... hier romelt het af en toe, afwachten maar weer tot vanaaf knuff willow
Rustig aan doen hoor willow. Truus fijn haha. Uk, heerlijk slaaptabletje wil ik ook wel ! Gelukkig dat beeb het goed doet! Hier zit ik in dubio, voel mn kindje nog steeds niet/minimaal. Maar durf ook niet te bellen ofzo :s
Gewoon bellen! Ik voel m vandaag ook minimaal, schijnt volgens ctg flink druk te zijn.. Maar bellen hoor!
Ctg was goed. Echo niet zo, kleine bewoog niks. Dus morgen terug komen weer ctg en echo. Blehhhh niet leuk !
Gatsie. Met de ctg zie je dus alleen de hartslag he? Zeiden ze niet waarom het kon dat de kleine zo weinig bewoog?
Ik heb geen idee hoe dat met bewegingen op de ctg zit. Volgens de vrouw die me aansloot was 1 lijn (die tussen hartslag en harde buiken) de bewegingen van de baby. Maar op de echo bewoog de kleine helemaal niks. Niet eens dr handje. Het kan zijn omdat ik ziek ben of omdat er weinig ruimte over is. Hoop dat de kleine morgen goed laat zien dat zelfs in deze kleine kamer nog genoeg ruimte is om te bewegen. Heb geen zin om elke dag naar t ziekenhuis te gaan haha.
Nou zeg ..ga je ook met een dubbel gevoel weg of niet? Maar volgens de ctg heeft de kleine het nog wel naar de zin? Gaan ze dan actie ondernemen als er morgen nog weinig beweging in zit?
Truus straks roep je een naam en zitten ikdus en ik allebei van wie bedoel je nou van ons 2 Ikdus goed dat je toch bent geweest. Weet dat het niet leuk is, maar je bent bijna uitgeteld en dan is het sowieso maar wachten tot het gebeurt he. Nog even meid!
Ja redelijk dubbel weg gegaan, maar wel blij hoor ! Ze vond de ctg er prima uitzien, terwijl er soms een hartslag boven de 200 zat En laagste was ergens in de 80. En dat hardebuiken gedoe kwam niet op de 0 dat schommelde tussen de 7 en de 25, heel vaag dus heb geen enkele harde buik gehad ? En de vorige keer kwam het wel gewoon op 0. Volgens mij mankeerde er iets aan dat ding . Ik heb ook geen idee of ze stappen gaan ondernemen. Denk zolang ctg goed is niet. Hoop wel dat mn vriend mee kan/wil. Babyengel, haha inderdaad dan raken we in de war als truus onze naam zegt haha. Ja nog ff uitzitten. Max 3 weken nog
@ ikdus De CTG staat niet altijd op 0.. vraag me niet pcies hoe t zit haha maar datligt aan hoe hun het instellen... Heb er ook een aantal gehad... en die begonnen geen 1 keer met t zelfde
Whaha ok, vond t al vreemd . Want vorige keer aan de ctg was t wel steeds 0 tot er een harde buik kwam of als ik ging gapen . Dacht misschien doet hij mn rugpijn wel meten die spanning op mn buik geeft haha. Snap ook niks van zo een ding hoor.
Ikdus en Babyengel my lips are sealed. Zal niks zeggen...maar jullie lullen wel veel hoor... Ik meot even terug lezen wat dr met ikdussie aan t handje was...... Lieve schat. Als de ecg goed is, heeft je kindje het nog goed bij je. Is hij/zij nog hartstikke tevreden. Weten jullie trouwens wat het word?? Ben erg benieuwd hoe zo''n naam jullie gekozen hebben.
he bah meid.,,,dat was niet leuk vanmiddag. Misschien lag de kleine wel gewoon lekker te slapen. Of ze (ik denk een meisje..dus zal t wel een jongen zijn ) is zich gewoon aan het klaarmaken voor de bevalling. Wie is je buddy
Ik heb toevallig n topic geopend over ctg.. ik zat de dagen hiervoor met harde buiken op ong 20m en vandaag veel uitschieters naar en boven de 60........ en dat was nietz????
Kleine doet het nog steeds prima in mn buik . Ze zagen weer harde buiken, kwam in de middag weer even om de 2 min, maar helaasss. Hoe is t daar uk ? Willow, waar blijft uuu ? Truus, ben mn eigen buddy haha. Hoera voor die smartphones
Supeeerrrrrrrrr!!! Deed ie nu wel zwaaien op de echo Fijn om te horen...VOel jij die harde buiken ook als je ze ziet op de ctg? Hier bijna dag 4 afgerond schiet al op Net lactulosi gehad, moet zo naar de wc maar kan maar niet...dus hopen dat het nu op gang komt.. De kleine is super actief vandaag, voor het eerst op de ctg 180 telkens aangeschopt. Er zit een kontje tegen mijn maag en ik krijg er minder lucht door.. Wat een wonder he meiden, een kindje in je buik.. Willow hoe gaat het vandaag met je?