Ik ben zoooooo ongeduldig en zou zo graag nu willen bevallen, maar weet dat het ook nog even kan duren. Elke keer als ik wat voel, denk ik zou het???? Ik zou graag willen vergelijken met anderen, omdat iemand je nooit echt kan vertellen wanneer het gaat beginnen vind ik het wel fijn om ervaringen te delen. Zelf heb ik de laatste 2weken erge pijn in mijn onderrug en wordt ik sinds 3 dagen s'nachts wakker van buikpijn maar verdwijnt ook weer snel.Ik weet ook niet hoe weeën voelen dus misschien is het wel 'gewone' buikpijn. welke voortekenen had jij? en hoelang daarna startte de bevalling?
Ik ben nu 38 weken en 4 dagen en loop al weken met voorweeen. het is mijn 3de kindje en nog steeds denk ik bij een krampje ook misschien komt het wel maar steeds loos alarm. Mijn zoontje kwam eigenlijk heel onverwachts. Ik had het weeekend ervoor wel flinke voorweeen en maandag was er niks meer en ineens dinsdag nacht kreeg ik beetje buikpijn wat al snel weeeen werden en binnen 2 uur werd hij geboren Bij me dochter zou ik ingeleid worden maar dat begon snachts spontaan. IK kan niet zeggen ik herken voortekenen het komt sowieso onverwachts.
Ik zou er niet zo op lopen wachten. Ik heb dan zo'n idee dat dat kleintje dan expres nog even blijft zitten Ik vind zwanger zijn overigens heerlijk dus denk niet dat ik heel ongeduldig zal worden. Als je jezelf niet goed voelt, is dit uiteraard heel anders.
Ik heb helemaal geen voorweeen gehad. Maandagochtend ben ik de slijmprop verloren. Hele dag niks gemerkt... ctg gehad en inwendig onderzoek. Niks wees erop dat ik snel zou bevallen. 's nachts 4:15 braken de vliezen en om 14:15 dinsdag was ze er. Ik was 37w0d! Had er ook nog helemaal niet op gerekend. Geen voortekenen dus.
Op donderdag avond is de vk nog geweest omdat ik dacht dat het begonnen was en ik toch echt wel af en toe moest puffen van de harde buiken die ik had die pijnlijk werden maar ik zat potdicht nog. Paracetamol was het advies en idd het trok later op de avond weg. Woensdags was ik overgens mijn slijmprop verloren. Vrijdag niks aan de hand en zaterdags ben ik bevallen van me mannetje
Ja zou ook nog kunnen, lekker dwars doen haha ik vind zwanger zijn overigens ook niet erg, maar ben nu toch wel erg nieuwsgierig..Alles is af en wacht op onze kleine... Heb er gewoon zin in..
Bij mijn eerste wist ik eigenlijk op zaterdag dat hij zou komen.. ik was heel onrustig en voelde gerommel. Ik heb zelfs tegen manlief gezegd dat hij muisjes moest gaan kopen) Uiteindelijk zijn de vliezen gebroken op zondagmorgen om 6:00 en zoon is geboren op maandag om 00:15 (38 weken en 5 dagen) Bij dochter wist ik van niets maar dan ook letterlijk niets... Ik had verschrikklijke griep en lag al 1,5 dag te creperen in bed. Opeens was het weg (de spierpijn, de hoofdpijn, de koorts, de ellende) en toen kwam de eerste wee.. 4 uur later is ze geboren. Lekker thuis
Wat bijzonder dat je lichaam dat zelf regelt...Dat pas als je niet meer ziek bent de bevalling gaat beginnen...
Ik had het toen niet echt door, maar achteraf besef ik dat ik al een paar dagen wat rommelende darmen had, me een beetje onrustig voelde en vooral dooooodmoe was. Ik voelde me echt een vaatdoek. Achteraf hoorde ik dat mijn zus tegen iedereen had gezegd dat ik binnen 2 dagen bevallen zou zijn, omdat ze in mij herkende wat ze zelf had gehad. En dat klopte dus idd. Succes hoor, dat wachten is zo vervelend!
Ik had bij de eerste helemaal geen voortekenen. Het begon gewoon ineens met wat krampen die al binnen een uur goed doorzetten. Heb bij deze zwangerschap wel wat meer last van voorweeën.
Met 39+2 geen voortekenen gehad, braken bij het uit bed stappen s nachts de vliezen. Ik had dus totaal geen voortekenen.
Hier inmiddels 38+4 zwager en geen enkele voortekenen. Mijn oudste dochtertje is met 38+2 geboren, 's nachts braken de vliezen. En mijn jongste is met 41+5 geboren, toen ben ik ingeleid en na 2 ingebrachte tabletten braken mijn vliezen en kreeg. En ook hier geen voortekenen gehad. Dus ben benieuwd wanneer deze beebje zich aankondigt.
Ik ben op de uitgerekende datum bevallen op een zaterdag. Die maandag ervoor heb ik de vk gebeld omdat ik wat minder beweging voelde. Zij zei toen het kan best dat de bevalling eraan komt. Vaak wordenbabietjes iets rustiger om energie te sparen. Alles was goed wel naar ma tot woe even een half uurtje aan de monitor gelegen in het zhuis voor de zekerheid. Donderdagnacht wat menstruatie-achtige krampen. Vrijdagavond begonnen en zaterdag bevallen.
Ik voelde me bij alle 2de zwangerschappen erg onrustig en heel moe!! Ik had een punt bereikt dat ik gewoon niet meer kon. Bij de eerste zou was ik smorgens op controle geweest en me bloeddruk was zo hoog moest aan de ctg en werd gezegt dat ik de volgende dag ingeleid zou worden. Maar snacht braken de vliezen 12 uur later werd sem geboren. Met 39+4 Bij de 2de was ik ook op controle geweest die ochtend en ik voelde dr niet meer zo goed dus effe aan de ctg ze maakte het goed wel veel harde buiken te zien maar ja ik had die al vanaf week 33 toen werd ik ook opgenomen vanwege vroegtijdige weeen. Die avond kreeg ik krampen maar niet regelmatig maar wel anders dan voorheen. Dus het zh gebeld en daar aangekomen had ik al 4 cm. Ik was toen 39+1