Sterke nagels

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sietsie, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Wat heerlijk! Ik merk enorm duidelijk verschil in de hardheid van mijn nagels. Voorheen had ik erg dunne, slappe nagels die steeds maar af braken. Nooit had ik ze alle 10 op dezelfde lengte, eigenlijk was het een rommeltje.

Maar sinds ik zwanger ben, heb ik prachtige, lange en sterke nagels. Het schijnt een bekend bijkomend voordeeltje te zijn tijdens de zwangerschap, maar ik ben benieuwd of er meer dames zijn die opvallend sterkere nagels hebben gekregen.

Ik geniet er maar lekker van, in augustus is dit waarschijnlijk weer verleden tijd :).

Overigens merk ik van dikker haar dan weer weinig, daar had ik ook op gehoopt. Maar je kunt niet alles hebben ;).

2. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja! moet mijn nagels nu zó vaak knippen! (mag ze ivm werk niet lang hebben)
    En mijn haar is ontzettend glad en glanzend!

3. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Idd had ik gisteren ook al op gelet. :D
    Meestal braken ze af wanneer ik ongesteld moest worden en nu raar maar waar nog steeds niet...

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ja mijn nagels braken ook ontzettend snel af voor de zwangerschap nu groeien ze als kool haha het zelfde als mijn
    haren voor heen ontzettend dik haar en snel vet ,nu glanssen ze ontzettend erg en zijn ze nog voller

5. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb al jaren gelnagels, en meestal komt er ook lucht onder na 2 weken.. En nu helemaal niet.
    Ze blijven zo mooi zitten nu. :D

Deel Deze Pagina