Graag wijze raad van de ervaren slimme vrouwen op dit forum!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LCC, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LCC

LCC Nieuw lid

15 aug 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    help aub eens mee denken want vandaag ben ik een beetje wanhopig aan het worden....
    mijn cyclus is zeer regelmatig, elke 27 dgn. voor zover ik weet kun je aan je afscheiding zien wanneer je ovuleert.. (helder, rauw eiwitachtig afscheiding duidt op heel vruchtbaar) dit gebeurde bij mij overduidelijk op dag 10. ik twijfel geen seconde aan deze waarneming.
    vandaag is dag 16 en heb ik vannacht niet kunnen slapen van de baarmoederkrampen, voor de zekerheid belde ik mijn behandelend arts en zij verzekerde mij dat dit ovulatiepijn is gezien de dag in de cyclus
    theorie zegt dat je altijd 14 dgn voor je menstruatie ovuleert, diverse vrouwen op dit forum en bijvoorbeeld op wikipedia staat dat dit bij sommige vrouwen helemaal niet het geval is.
    dacht ik eindelijk een aanwijzing voor ovulatie te kunnen waarnemen wordt dit me vandaag toch weer afgenomen...

wat denken jullie?

was het rauw eiwitachtige afscheiding geen teken van ovulatie en ovuleer ik gewoon zoals men zegt 14 dgn voor de menstruatie en voelde ik vannacht dus ovulatiepijn?

of kan ik hoop houden op de ovulatie op dag 10 en vannacht met innestelingskrampen te maken hebben gehad?

alvast bedankt voor de reacties!
    buikkrampen zijn vanavond al een stuk minder geworden , dat wel gelukkig...

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Pas als dat eiwitachtige slijm gestopt is heeft je ovulatie plaats gevonden. Ik heb 3 dagen dat slijm gehad en dag 4 was het over en heeft de ovulatie plaats gevonden tussen dag 3 en 4. Je ovuleert niet als het slijm begint is het volgens mij maar later dus.

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik sluit me hier bij aan.
    Ik had het vruchtbare slijm vanaf zondag maar gezien de krampen weet ik bijna zeker dat ik mijn eisprong dinsdag heb gehad.
    Woensdag had ik ook geen vruchtbaar slijm meer.

Het kan best zijn dat je eisprong deze maand een paar dagen later was.
    Afwachten maar.. spannend hoor :D

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Nog een kleine aanvulling is dat we geklust hebben op dag 1 en dag 2 tijdens dat slijm, daarna niet meer en nu zwanger ben daarmee :D.

Hoefde niet te ontpillen trouwens want daar was ik al 4 jaar vanaf...

Deel Deze Pagina