Hallo moderators of webmaster(s) Ik kom sinds vorige week regelmatig op dit forum en het valt me op dat ik regelmatig een foutmelding krijg. Dat wil zeggen "there's no page to display" Terwijl ik op andere sites op dat moment totaal geen problemen heb met snelheid van laden ed. Ik vind het heel vervelend, want dan zit je in een topic te lezen en wil je naar de volgende pagina en dan lukt het eerst niet. MOet je een minuut of 10 wachten en dan nog eens refreshen en dan lukt het wel. Hebben jullie daar meer klachten over? of ben ik de enige die dit probleem heeft? Wat zou het kunnen zijn? Groetjes Lexie
Heb het nog nooit gehad (en ik woon hier ongeveer, hihi). Kun je op zo'n moment wel gewoon op andere sites?
Ik heb het probleem ook gehad. Dan ga je naar berichten sinds laatste bezoek. Staan er bijv. 4 blz. De eerste blz. kan ik gewoon bekijken en bij de volgende geeft 'ie aan there is no page to display. Even later doet 'ie het dan weer... Eind goed al goed
ik heb er ook geen last van en ben er toch ook regelmatig misschien even je cookies verwijderen en dan hopelijk is het opgelost succes
Cookies verwijderen is nog een optie idd. Zal ik zo eens proberen. Vanmiddag tikte ik dit ook al en toen was het weer zo ver...zucht.... Nou ja hopenlijk gaat het over.