ik snap er werkelijk niks meer van

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ikke1986, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1986

    ikke1986 Lid

    27 jul 2007
    34
    0
    0
    groningen
    Hallo, Ik ben hier nieuw en heb een vraagje.....

    Ik ben dik 2jaar terug gestopt met de pil, omdat ik er een beetje depressief van werd.. Toen werd ik de eerste 6maanden niet meer ongesteld...Vorig jaar heb ik nog 2 maanden aan de Yasmin gezeten dat was in de maand july augustus en ben er toen weer mee gestopt..

    Maar nu had ik 13 juni mijn laatste menstruatie en we zijn nu 27 july? (2.2 week?) overtijd? Vorige week dinsdag heb ik negatief getest en afgelopen woensdag weer.... Ik snap er werkelijk waar niks van en heb geen idee hoe en wat er aan de hand is... Heeft u misschien een idee wat ik kan doen? Is het mogelijk dat ik toch negatief test maar toch zwanger ben? Ik twijfel of ik wel vruchtbaar ben.... Omdat ik al 2 jaar van de pil af ben en nog steeds niet zwanger is dat normaal dat je al 2 jaar va de pil afbent maar nog steeds niet zwanger?

    Soory voor de vele vragen...
    Ik hoop dat u mij antwoord kan geven, bij voorbaat dank,

    Groetjes ikke
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Ikke,

    Het zou kunnen zijn dat je een onregelmatige cycles hebt dan kan het zijn dat je net te vroeg hebt getest.
    Maar als je 2 jaar bent gestopt met de pil dus twee jaar lang geen enkele voorbehoudsmiddels hebt gebruikt en je bent bewust bezig geweest met zwangerworden dan wil ik je adviseren naar je huisarts te gaan en je te laten doorverwijzen naar de gynaecoloog voor verder onderzoek.
    Groetjes imke
     
  3. ikke1986

    ikke1986 Lid

    27 jul 2007
    34
    0
    0
    groningen
    Hoi Imke,

    bedankt dat je even tijd had om mij antwoord te geven op mijn vraag...

    Ikheb mijn huisarts al eens eerder gevraagd om mij doortesturen naar de gynaecoloog, omdat ik het niet vertrouw... maar zij zei dat het nog wel meeviel omdat ik nog jong was en dat het vanzelf wel goedkwam dus wil ze mij niet door sturen, en anders moest ik maar weer aan de pil gaan dan werd het wel weer regelmatig, maar daar los je het probleem toch niet mee op lijkt mij.. en mijn vriend en ik willen toch echt graag een kleine... Maar wat moet ik nu, gewoon weer naar haar toe gaan en vragen of ze mij door wil sturen? of is er een mgelijkheid om zelf naar het ziekenhuis bellen en zelf een afspraak maken of ben ik daar echt de huisarts voor nodig? Ik vind het jammer dat zij mij niet doorstuurt omdat zij denkt dat het niet hoeft, maar ja aan de andere kant mijn menstruatie is onregelmatig terwijl ik al zo lang van de pil af ben.....en als ik mijn menstruatie heb is het heel erg hevig en heb ik echt veel last en (Sorry, veel last van stolsels) en IK vertrouw het niet dat moet toch reden genoeg zijn lijkt mij? Ik hoop dat je mij hier ook antwoord op zou kunnen geven... Bij voorbaat dank ikke
     

Deel Deze Pagina