Vraagje, Sinds dat ik zwanger ben heb ik regelmatig (lees bijna altijd) last van stijve tepels. Vind het echt vreselijk en irriteer me er ontzettend aan. Nou vroeg ik me af of er meer meiden hier last van hebben?
Haha ik heb er ook mijn hele zwangerschap 'last' van gehad. Ik vond het niet zo erg, vriend ook niet Hierdoor kreeg ik overigens ook wel het vermoeden zwanger te zijn. Ik kreeg ze namelijk een paar dagen na mijn eisprong en normaal gesproken had ik alleen stijve tepels met kou enneh.. Tja
Ja, bijna altijd. Bij mij begon het ook paar dagen na eisprong dat ze zo stijf en heel gevoelig werden. Mij maakt het niet zo veel uit, alleen moet ik wel wat meer opletten met wat ik aan doe. Soms zie ik mijn stijve tepels door me kleding enz heen.. Dat is minder natuurlijk.
Ja ook ik heb er regelmatig last van. En ik trek me er niets van aan. Wel zorg ik dat mijn borsten lekker warm blijven anders gaan ze vervelend voelen.
wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met dat probleem. om het tegen te gaan heb ik tegenwoordig gewoon een vest aan ik ben nl niet van de bloushes en een beetje van de wat strakkere truitjes.
Ja heb het ook hoor! En daarbij ook nu al 2 cupmaten groter! Vrouw in lingeriewinkel wilde me zown meegroeibh aansmeren, maar a: het geeft geen steun en b : dan zie je continu twee van die punten door je shirtje heen steken, geen gezicht!
ik heb er ook last van! vind het ook vervelend en daarbij doen ze ook nog zeer hopelijk gaat dit nog weg gedurende de zwangerschap? groetjes!
Nauw Judith dan heb ik nieuws voor je dit blijft de hele zwangerschap zo voelen. Tweede trimester even wat minder maar het derde trimester doet het weer vollop zeer. Komt doordat je borsten zich klaarmaken voor de borstvoeding. Als je goed oplet zie je ook dat je tepel donkerder wordt. Maar dat het prettig voelt.....echt niet. auw...
Ja hier nog één hoor. Ik draag altijd al van die padded bh's omdat ik die fijner vindt dus ik heb er geen last van dat je ze door mijn kleding ziet. Als ik thuis ben draag ik meestal geen bh en dan zie je het soms wel ja . Het doet ook best wel pijn eigenlijk.
Nou die heb ik dus! en denk nu echt dat ik dus binnenkort een nieuwe ga halen maar wat voor een dan. wat heb jij nu voor een bh?