Misselijk na avond eten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Joon1408, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Hoi iedereen
    Ik heb weer een vraagje.
    Ik ben nu 7w en 5d.
    Tot nu toe weinig last behalve heel erg moe.
    Nu heb ik de laatste paar avonden dat ik na me avond eten echt misselijk ben. Herkennen meer dit?
    Het maakt niet uit of ik dan gezond of ongezond eet.
    De rest van de dag heb ik vrij weinig last ervan. Behalve vandaag dat ik almde hele dag misselijk ben.
    Wat voor hulp idee tjes hebben jullie?

Toedeloe

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik werd ook vaak misselijk rond een uur of 4 smiddags en kreeg het avond eten nog amper weg. Wat ik deed was maar smiddag proberen te eten. Ook neem ik nog veel maagzuur middeltjes en dat werkt voor mij prima. Ook bleef ik maar wat eten zoals crackertjes en meloen. Ook zuigsnoepjes hielpen mij goed.
    Gelukkig is de misselijkheid voor mij sinds paar dagen ineens grotendeels verdwenen.

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dat had ik ook, maar sinds een paar dagen is dat minder aan de orde. Ik heb weer meer eetlust en word er niet meer misselijk van. Wel heb ik nog last van boeren en af en toe op spelend zuur, maar het is niet hinderlijk.

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi,

Ik heb het in mijn zwangerschap tot een week of 14 gehad. Inderdaad, regelmatig wat eten en niet teveel in 1x.
    Succes ermee! Hopelijk is het snel over

5. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Nou denk dat mijn 'feest' begonnen is. Nu ook vanochtend de wc omhelst had net 1broodje op en een glas fristi.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat vervelend dat je zo misselijk bent, weet er helaas alles van. Hier week voor test al misselijk, nu nog steeds en ben nu ruim 13 weken. Het echte spugen ( de hele dag door helaas ) is bij mij in week 9 begonnen. Moet zeggen, heb nu al 3 dagen niet gespuugd, hoop dat t echt gaat stoppen nu!

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heel herkenbaar...

Hier al vanaf 4 weken de hele dag door last van de maag. En tijdens het eten en vooral erna begint mijn maag erg op te spelen. Heel vervelend, vooral omdat ik wel honger heb en gewoon maar steeds kleine beetjes op krijg. En zodra de maag weer leeg begint te raken, idem. Lastig, maar probeer elke 2 uur iets te eten, al is het een stukje fruit...

Deel Deze Pagina