Hallo dames! Na de zoveelste nacht keihard gebonk te horen van mijn dochter die blijkbaar in haar slaap zo beweegt ben ik is gaan na denken over een peuterbed. Mijn dochter beukt in haar slaap echt heel hard tegen de spijlen en hoofdbord van haar ledikant aan, soms word ze daar wakker van, soms niet. Ze ligt ook vaak helemaal boven in het ledikant overdwars gekruld. Nu dachten we misschien een peuterbed? Die heeft meer ruimte etc. Maar hoe moeten we dit aanpakken? Ze kan wel staan, maar loopt nog niet, kan een peuterbed dan wel? En hoe zit dat met uitvallen? Of is er misschien nog een andere oplossing? Alvast bedankt! Mijn dochter is trouwens eind deze maand 16 maanden.
Ja we hadden deze ook gezien: Meegroei bed "Evolutif" | Petite Amélie Grote van een peuterbed maar nog wel met spijlen.
Dl heeft dit ook altijd gedaan, en een groter bed hielp hier niet (ze kruipt gewoon omhoog). Ze is wel wat rustiger inmiddels (bonkt niet , maar ligt gewoon stil tegen hoofdeind aan).
Campingbedje? Slaapt mijn zoontje al 6 mnd in. En zal hier in blijven slapen totdat hij een ander peuterbed krijgt
Ik denk dat hoe groot je het nieuwe bed ook hebt ze altijd bovenaan blijft slapen. Schijnbaar vind ze het fijn wat te voelen waar ze tegen aanligt. Mijn dochter heeft dit ook rond die leeftijd gehad. Nu niet meer en ze is al ruim 2. Ligt nog steeds in haar ledikant. Ik vind haar nog erg klein voor een groter bed.
deed mijn zoon ook altijd in het ledikant, en nu in zn 1 persoonsbed ook... :d hij kruipt toch helemaal omhoog tot hij met zn hoofd tegen het hoofdbord aanligt....
Mijn dochter bonkte ook zeer vaak in haar slaap met hoofd tegen haar ledikant. Nu klom ze ineens ook eruit dus we zijn overgestapt op een eenpersoonsbed omdat ze eruit klom niet omdat ze haar hoofd stoote. Ze ligt nu 3 weken in bed van 90x200 en nog steeds ligt ze tegen de bovenkant terwijl ze nu zeeeen van plek heeft. Ik vind je dochter nog erg jong voor een peuterbed. En ik denk dat dat ook niks oplost.