regelmatige cyclus, automatisch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marieke1983, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik heb een mooie regelmatige cyclus, was al gelijk nadat ik met de pil stopte zo. Kan ik er dan ook vanuit gaan dat ik een eisprong heb? Of moet ik er voor de zekerheid nog eens een ovulatietestje tegenaan gooien?

groetjes, Marieke

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Je kan ook temperaturen, schijnt goed te helpen! Ik heb er weinig verstand van, want mijn cyclus is niet wat het moet zijn.. Kan het eigenlijk niet eens een cyclus noemen, haha! :)

Je kan bij de zoekfunctie heel veel terug vinden over temperaturen!

Succes meid! xxx

3. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Volgens mij kun je niet zeggen dat een regelmatige cyclus ook betekent dat je een eisprong hebt, maar het is denk ik wel een goed teken. Ik heb zelf nooit ovulatietesten gebruikt, maar je kan het natuurlijk altijd doen.

4. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou ze gewoon gaan gebruiken dan weet je het echt 100 procent zeker en kun ej nooit missen met de dag van je ei! Alle kansen zijn mooi mee genomen toch?

5. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Ik gebruik ze sinds 2 maanden wel. En ze werken goed bij mij. Het blijkt nu dat mn eisprong later is dan ik zelf had uitgerekent of de calculator. Maar helaas nog geen resultaat. ik heb ook een regelmatige cyclus van tussen de 24 en 29 dagen. Gelukkig niet te lang. Volgens mij kun je er wel van uitgaan dat je een eisprong hebt, anders word je ook niet ongesteld( dacht ik ) Als je nog maar kort bezig bent zou ik het spontaan laten maar als je al wat langer bezig ebnt zoals ik inmiddels ( ronde 10) dan zijn die testen erg handig. Succes !

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

we doen het nog met condoom omdat ik echt bijna afgestudeerd wil zijn voor we voor het "echie" gaan, zeg maar, en ik moet nog ongeveer 9 maanden voor ik klaar ben.
    Maar.. tot die tijd kan ik mooi mijn lichaam leren kennen zodat we straks heel doelgericht aan de slag kunnen, vandaar dat ik het vraag. Maar ik zal voor de zekerheid een paar cyclussen ovutesten erop los laten, en dan hopen dat ik gewoon ovuleer. Ik wil er niet zomaar van uitgaan dat alles vlekkeloos in orde is en ik ineens zwanger zal zijn. je weet maar nooit!

Deel Deze Pagina