Ik ben nu al 2 rondes achter elkaar een week na mijn eisprong ongesteld geworden.Zowel met 50mg als 100mg Clomid. (ik weet niet of het met Clomid te maken heeft? ) Maar zo kan je toch nooit zwanger worden als je een week na je eisprong al ongesteld wordt? Wie heeft dit ook gehad en waar kan dit aan liggen en wat is hier aan te doen? Ik baal hier zwaar van! Eerst ben ik een heel jaar niet ongesteld,dan maar aan de Clomid....prima,dat moet dan maar.....en dan krijg je dit weer :x 7 okt pas weer belafspraak met de gyn...
Is het echt veel en bloed? Ik heb een week na mijn ei meestal bruinverlies, dit komt omdat ik te weinig progesteron aanmaak en krijg hier nu bolletjes voor. Tijdens clomid gebruik kwam het meestal na 10 dagen het bruinverlies.
Toen ik het bij de vorige ronde had,hoopte ik nog even op een innestelingsbloeding.Maar zowel de vorige keer als deze keer,is het net zoveel en net zo rood als een normale ongestelheid. Misschien ligt het bij mij ook wel aan het progesteron dan. Want toen die vorige keer geprikt was,was die ook te laag. Wat voor bolletjes zijn dat dan? ben in ieder geval blij om te lezen dat er iets voor is....
Ik werd zelfs 5 dagen na een punctie van mijn ICSI behandeling al ongesteld... (punctie staat gelijk aan eisprong) ondanks alle medicatie die ik gebruikte... Echter nu ik progynova en utrogestan gebruik bij mijn cryo terugplaatsingen ben ik alle 3 de tp's al zwanger geweest. Weet dat het een totaaaaal andere fase is waar ik in zit, maar misschien hun je met je gyn eens overleggen voor ondersteuning met utrogestan? (utrogestan is progesterton) SUc6!
Bedankt voor de tip! Ik vind het best om alles te proberen en te slikken of spuiten,zolang het maar eens een keertje normaal werk en ik de kans eens heb om zwanger te worden.
Als je zo snel ongesteld wordt, is je progesteron-waarde veel te laag. De kans is groot dat je dus ook geen goede eisprong hebt gehad. Dit kun je oplossen door extra Pregnyl te spuiten of Utrogestan-bolletjes in te brengen. Bij een te lage progesteron-waarde is het erg moeilijk om zwanger te worden, aangezien je baarmoederslijmvlies meteen afgebroken wordt en er daardoor geen innesteling kan plaatsvinden. Dus aankaarten bij de gyn!
Fijn...kan er ook nog wel bij maar ik ga het zeker aankaarten.Dan zal ik waarschijnlijk wel een te lage progesteron hebben/.Gelukkig is er wat aan te doen.
Ik heb het ook en ik ben er net voor bij de gyn geweest. De gyn zei dat ik door een korte LF niet verminderd vruchtbaar ben. Wel krijg ik bloed onderzoek en m'n man kwakkie wordt getest. Ik blijf me er toch ook zorgen om maken dus ik ben heel benieuwd wat jouw gyn zegt.
Heb je een te laag progesteron of ook een week na je (vermoedelijke) eisprong ongesteld of allebei? Ik laat het nog wel even weten wat de gyn maandag zegt. Dan krijg ik ook de uitslag van mijn progsteron bloeduitslag. Maar ik ben bang dat die net zoals de vorige keer te laag is.
Ok Laat jij het ook nog even weten wat eruit komt? Hier op het forum lees je juist weer dat het wel voor problemen zorgt als je LF te kort is. Dus ik weet het ook niet meer. Mijn ongesteldheid duurde trouwens beide keren maar iets van 2 dagen.... ook zoiets raars..
Hey meiden, Ik heb bijna hetzelfde. Bij mij dan een week en een dag. Vorige week zondag mn eisprong en maandag begon mijn ongesteldheid. Eerst hoopte ik dat het innestelingsbloed was, maar vandaag flink van de roze wolk gedonderd ik ben hartstikke ongesteld Het rare is, ik had ook behoorlijke menstruatiepijn de eerste dagen, terwijl ik daar normaal vrijwel geen last van heb. Wat me aan de ovutesten is opgevallen: naar de eisprong toe kleurt ie wel steeds iets donkerder, maar op het hoogtepunt is de teststreep nog altijd donkerder dan de streep waar t om gaat. Zou dit misschien kunnen betekenen dat ik een stof niet genoeg aanmaak???
dat zou goed kunnen ik heb het 'geluk' dat ik al in de medische molen zit,dus alles wordt al geprikt en onderzocht.Ook mijn progesteron waar ik maandag de uitslag voor krijg. Als het vaker gebeurd dat je een week na je eisprong ongesteld wordt,dan zou ik ook maar eens naar de dokter gaan voor een bloedtest.
Gewone dipsticks gaan bij mij niet goed daarom gebruik ik CB digitaal met de smileys. Ik moet van de gyn op CD 21 bloedprikken op progesteron.