Regelmatige cyclus en toch lukt het niet......

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Wie kletst er met ons mee??? Is toch wat gezelliger met iets meer dames.....

Ikkin: Heb echt af en toe een misselijke vlaag en mn borsten voelen alsof er aan de buitenkant/tepel een grote blauwe plek op zit...echt apart!! Nog niet eerder zo erg gehad....laten we hopen!!! Bij jou nog nieuwe kwaaltjes???

Tot horens

2. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Hmmm kwaaltjes ik weet het niet echt, voel me wel anders maar kan het niet omschrijven. Maar ben bang dat het ook tussen mijn oren zit.... Lastig lastig

3. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames, ik ben ook redelijk ''regelmatig'', dus kom ook even meekletsen. Zit ook al op topic ''al 30 en vanaf/in ronde 7''.
    Ik ben pas aan ronde 9 begonnen. Geen pretje om al zo lang te wachten. Ei is wel laat: meestal dag 21.........

suc6 allemaal!!

4. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Hallo Nana1980 Welkom!

Hier wacht ik nog steeds in spanning af zondag is de dag,
    ben de afgelopen dagen niet helemaal fit geweest. En nu ook weer opgeblazen gevoel enzo. Maar dat kan natuurlijk ook op een naderende ongi wijzen....

Verder voel ik me ook raar, ben er aan de enekant heel rustig onder mijn mijn lichaam vertoont toch tekenen van stress, krijg dan altijd uitslag op mijn handen enzo....

Vreemd....

Hoe is het bij jullie?

5. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

He daar

Hier ben ik ongesteld geworden...had ook al een tijdje het gevoel..!! Dus helaas...!! Maar verder gaat het hier helemaal prima...we gaan gewoon weer opgewekt naar de volgende ronde en wie weet is het dan wel raak....!!!

Ikkin: Ik zag dat jij een aantal positieve testen hebt gehad...wat ontzettend spannend!!! Hopelijk worden de testen steeds duidelijker....zal voor je duimen!! Zou natuurlijk super zijn..!!!

Nana: gezellig dat je meekletst...je hebt waarschijnlijk al wel gemerkt dat wij niet heel erg actief zijn....maar misschien als er meerdere met ons meekletsen dat dit veranderd...!!Jij zit nu in ronde 9 zie ik...hopelijk gaat het nu lukken!! Zal ook voor jou duimen!!

Tot spreeks en succes met wachten/oefenen etc.!!!

6. Missy R

Missy R Lid

12 okt 2010
    26
    0
    0
    Hoi dames,

Hier nog eentje met een regelmatige cyclus ook met positieve onderzoeken maar ook ligt het geluk niet bij ons! De rondes ben ik vergeten, we zijn nu al ruim 2 jaar bezig. Wanner hebben jullie de nod??

Gr. Maya

Ps. Bloem volgens mij heb ik je eerder op een forum. Helaas werd ik door de server eruit gezet.

7. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Welkomn nieuwe dames; leuk dat het hier wat drukker wordt.

Ik heb van de week positieve (licht)testen gehad, maar helaas ook bloedverlies. Moet morgen bij huisarts test ophalen en deze dan vrijdag doen. Dus nog even afwachten hier....

8. Missy R

Missy R Lid

12 okt 2010
    26
    0
    0
    Voor mij is het wachten. Ik kan elk moment ongi worden!!

9. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

ikkin: was ff benieuwd...hoe is het ermee??? Nog meer positieve testen gehad?? Hoop het voor je....!!!

Missy R: volgens mij heb ik je volgens mij ook ergens 'gezien'...mijn account was ook gewist...!! Maar hopelijk wordt je niet ongesteld....dat zou natuurlijk super zijn!! Zal voor je duimen!!! Trouwens gezellig dat je meekletst!!!

Hier geen nieuws...ben rustig aan het wachten op mn eisprong....duurt nog wel een aantal dagen dus (helaas) nog geen voorruitgang..!!! Tot horens!

10. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Heb niet meer getest, van de week steeds bloedverlies gehad. Morgen Urine inleveren bij het zkh, en dan ff afwachten wat daar uitkomt.....

11. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ikkin: maar nog geen echte grote hoeveelheden bloed gehad?? Wanneer krijg je dan de uitslag van t ziekenhuis??? Hopelijk wel snel...is wel fijn als je duidelijkheid hebt!!

Succes!!

12. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Nou liep niet leeg, maar voelde wel een beetje als een ongi aan. Het is nu ook weer over na 5 dagen... Dusje en kan op testjes ook eigenlijk niet veel ontdekken... Dusja weg gaan voor de volgende ronde. Ik wacht nu nog even het zkh af, ter bevestiging dat het niet goed is/was.

Hoe is het voorde rest hier/.

13. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

En ikkin... nog nieuws van het ziekenhuis gehad?? Ben benieuwd....
    Hier een week geen internet gehad...(Stomme KPN!!!) dus vandaar geen reactie....!!
    Heb net de eisprong gehad en hebben goed geklust dus gaan maar weer gewoon wachten....met goede moed!!!
    Jij heb zeker ook bijna de eisprong??

Succes met klussen en tot horens!!

14. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ik heb mijn eisprong net gehad. was helaas niet meer zwanger. Dus we zijn er gewoon weer voor gegaan deze ronde!

Heo is het verder?

15. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Helaas geen positief nieuws....laten we hopen dat het deze maand raak is!!! Heb vanaf de dag van eisprong een zeurderig/trekkerig gevoel....echt apart!! Ben benieuwd...maar heb nu wel geleerd om gewoon maar af te wachten en niet te veel te speculeren!!

Succes op t wachtbankje en wie weet hebben we ditmaal geluk!!!

Deel Deze Pagina