Vruchtbaarslijm en positieve ovulatietest vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anak2, 27 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi

Ik heb een vraagje. Ik had sinds zaterdag vruchtbaar slijm wat steeds meer, helderder en dikker werd. Nu had ik gisteren een knal positieve ovulatietest. Vandaag zelfde tijd had ik weer een positive test.. Niet zo knal als gisteren maar wel even duidelijk als de controlestreep maar het vruchtbaar slijm is helemaal weg. Ben je dan nog vruchtbaar ? Ik heb afgelopen dinsdagavond laat nog gezellig gehad met mijn man maar hij is nu ziek dus weet niet of het vandaag of morgen er nog van komt.

Zou mijn eisprong geweest zijn als het slijm weg is ?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je eisprong komt 24-48 u na de eerste positieve ovulatietest. Je kunt niet aan de streep op de test zien of je eisprong geweest is. Vruchtbaar slijm kun je voor, tijdens en na je eisprong hebben.

3. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan bij Jippie, het is niet 100% zeker dat je eisprong geweest is. Als ik jou was zou ik nog even doorgaan met klussen :)

4. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Mijn man is ziek dus ben bang dat het het niet meer gaat lukken :(

Afwachten maar weer.

Dank jullie wel voor jullie reacties :)

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je had woensdag de positieve test. Dat betekent dat je eisprong gisteren of vandaag was/is. Jullie hebben het dinsdagavond nog gezellig gemaakt. Zaadcellen blijven gemiddeld twee-drie dagen leven. Je hebt dus zeker nog wel kans op een zwangerschap.

Deel Deze Pagina