Hoi dames, Nog meer die last hebben van ontpillen? Ik ben begin februari gestopt met de pil en heb sinds een ruime week toch last van buikpijn! Het voelt als mestruatiepijn maar mijn darmen gaan ook enorm tekeer. Ik gooi het op het stoppen van de pil maar kan me niet herinneren dat ik dat 2 jaar geleden ook had..
Ik ben al sinds juli gestopt met de pil en heb het idee dat ik nog steeds aan het ontpillen ben. Elke maand de kwaaltjes die je normaal hebt als je zwanger bent. En uiteindelijk breekt het alsnog door. Erg frustrerend.
Nou, dat kan ik me voorstellen! Ik ben er ook misselijk bij geworden, bah. En toch weet ik zeker dat ik nog niet zwanger ben.. Heb je ook die blijvende buikpijn? Als ik de pil slik heb ik helemaal geen menstruatiepijn.
Ja zit nu in ronde twee en is al veel beter als eerste ronde. In de eerste ronde had ik ook echt moodswings enzo.. is nu niet meer 😊👍 Na mijn eisprong heb ik altijd zere tepels enzo, maar dat is van de progesteron volgens mij...
Hallo, ik ben sedert vorige maand gestopt met de pil. Zit nu op dag 25. Vind het zo ambetant dat ik niet weet hoe mn cyclus zal zijn. Na dag 10 1dag last gehad van bruin slijm en krampen. Dan na 5dagen terug 1dag wat bruin verlies en hevige kramp. Nu nog af en toe steekjes in lies. Zal ook wel ontpillen zijn denk ik. Wachten maar nu.....