Grote kans?

Discussion in 'Anticonceptie' started by wonderteam, Jul 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#1 wonderteam, Jul 12, 2009
    Last edited by a moderator: Jul 12, 2009
    Ok ik zit even met iets.

Ik ben met mijn huidige pilstrip in de 1e week een pil vergeten. Ik ben daar pas 5 dgn later achterkomen ( best wel dom van mezelf) Goed ik ben gewoon verder gegaan met de pil en hebben ook gewoon normaal sex gehad zonder condoom. Dit kon ook volgens het boekje. Je mocht alleen geen onbeschermde sex in de stopweek hebben gehad en in de week waarin ik de betreffende pil was vergeten. Maar dat was al gebeurd. Nu heb ik altijd vlak voor het einde van de pilstrip een tussentijdsebloeding. Dat heb ik deze keer niet gehad. Ik moet vanavond nog 1 pil nemen. Nu wou ik eigenlijk deze maand ook de pil een week doorslikken ivm vakantie volgende maand. Maar ineens schoot het door me heen, straks ben ik zwanger. Kan ik nu morgen toch proberen te testen en als het negatief is dan morgenavond beginnen met het doorslikken van de pil?

Ik heb overigens wel menstuatiechtige buikpijn. ,Maar ben tegelijkertijd heel moe en heb behoorlijk zere borsten.

2. wonderteam

Zie trouwens net dat deze verkeerd staat. sorry

3. sunny85

sunny85 Actief lid

Aug 25, 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Geen onbeschermde sex in de stopweek is onzin, dat geloof ik niet want dan had ik nu al aantal keren zwanger geweest. Je bent 1 pil vergeten en er bestaat de kans dat je zwanger bent maar dan nog is die klein.
    als je wil gaan testen moet je eigenlijk wachten tot de dag dat je eigenlijk ongesteld anders geeft deze zowiezo negatief aan. Je kan de pil doorslikken heeft geen invloed op de test. zou het gewoon doen. suc6

4. wonderteam

Ok dank je voor je antwoord. Mij lijkt het ook sterk dat ik dan zwanger ben, maar opeens kun je je dan zo zorgen maken:D

Share This Page