Ik ben eind juli met de pil gestopt en heb meteen een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. Betekent dat, dat ik niet ontpil of hoe werkt dat ? Nu heb ik namelijk symptomen die kunnen wijzen op een zwangerschap, maar kunnen ze ook nog van het ontpillen komen of kan dat niet omdat ik altijd een regelmatige cyclus gehad heb ?
Ik zit met dezelfde vraag, ben in november gestopt met de pil na 6 jaar gebruikt te hebben, altijd op tijd geweest, mooie regelmatige cyclus ook vóór de pil. 18 december is mijn NOD en ik had eerst tijdens de eisprong (vastgesteld door de huisarts) heel veel rare symptomen, die zijn inmiddels helemaal verdwenen maar sinds een week begin ik symptomen te krijgen van een zwangerschap (hopelijk) zere borsten, en alles wat daarbij komt kijken, duizelig (zelfs al 1x flauwgevallen vandeweek) heel veel kleine plasjes, beetje duf maar niet echt misselijk, geen honger, eet maar kleine beetjes, ook de sex voelt anders. Maar geen buikpijn of zoiets dat de Ongi onderweg is, wat ik meestal toch dik een week vantevoren wel duidelijk voel. Ik hoop ook dat dit een goede reden heeft anders zal het ook vallen onder het ontpillen, maar duim heel hard van niet....
het zou heel goed kunnen dat je helemaal geen ontpillingverschijnselen hebt,iedereen is anders. ik denk dat je pas kan weten hoe regelmatig je cyclus is als je een paar menstruaties heb gehad. dus ja wachten is het enige wat je kan doen helaas,ik hoop voor je dat het raak is succes!