feestje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door music4life, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

:oops: gisteren heb ik een onwijs gezellig trouwfeest gehad en heb wat wijntjes op ,om precies te zijn 5
    ik weet dat alcohol niet goed is maar,,is het zo dat ik het nu voor deze maand verprutst heb zegmaar
    stel dat ik zwanger ben ,,

2. volgensmij is het zo dat het de 1e 4 weken niet kwaad kan omdat het kind dan nog niet aan je verbonden is ofzo.. had ik geloof ik ergens hier op dit forum gelezen..

3. Niet meer actief

Hi meis!

Volgens mij kan dat geen kwaad hoor!

Het klopt inderdaad dat je baby (als je zwanger bent ;) ) de eerste 12 wk geen bloedcontact heeft met jou. Zo zat het volgens mij!

Tuurlijk is alcohol niet bevordelijk, maar het kan geen kwaad hoor!
    Geniet af en toe eens van een wijntje, als je straks zwanger bent (en daar gaan we natuulrijk vanuit! :D ), kan het lang genoeg niet!
    Zo denk ik erover. Ik denk dat dat absoluut geen kwaad kan!

Liefs Malina

4. music4life

music4life Niet meer actief

hey malina bedankt voor je leuke reactie
    idd als ik echt zwanger ben ,drink ik niks meer,,, ben ook alweer 3 maanden gestopt met roken ,
    nog ff op mijn lip bijten want moet nog ff wachten tot ik kan testen

5. Niet meer actief

Ja, zo denk ik er ook over.
    Als ik zwanger zou zijn, drink ik geen drup meer :D
    En goed hé dat je alweer 3 mnd gestopt bent met roken, ik wou dat ik dat kon... Ik ben nog niet verder gekomen dan minderen... :oops:

Ik hoop voor je dat het raak is deze maand! En zo niet, dan heeft het niet aan jullie gezellige feestje met wijntjes gelegen denk ik!

Liefs

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ;) dat is een ietsepietsie te ruim gerekend die 12 wkn... ;) haal daar maar 10 wkn vanaf... :)

de 1e 2 wkn van je zwangerschap dus 2 wkn na bevruchting heb je nog geen bloedband met je kleine pas vanaf dat de placenta zich ontwikkeld heeft en je kleintje dmv de navelstreng "contact" met je hebt, heb je een bloedband met de kleine...

dus voordat je "overtijd" bent maakt het niet zo heel veel uit wat je doet (alcohol e.d.) omdat dat nog niet bij de net ingenestelde vrucht kan komen...

stop lekker met al die "zondes" op het moment dat je daadwerkelijk positief test, dan is het vroeg genoeg je weet immers nooit hoe lang het kan duren voor je zwanger bent... :D

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik heb vlak voordat ik ontdekte zwanger te zijn ook nog flink gefeest. Zowel vlak voor mijn eisprong als voor mijn ongi. En mijn vriend dus ook. Ik verwachte er die maand ook niks van.
    Bij mij heeft het dus niks uitgemaakt ;) Misschien juist omdat ik er niet zo mee bezig was...
    Gewoon nog lekker genieten. Als je wel zwanger blijkt te zijn moet je toch alles al laten staan die negen maanden.

groetjes

8. Ik heb ook tijdens het begin van m'n zwangerschap (1e maand) flink wat gedronken (was vorig jaar rond deze tijd, nou dan weet je het wel met kerst en oud & nieuw). Volgens de verloskundige kon dat helemaal geen kwaad en ze heeft gelijk gehad want Niels is gezond ter wereld gekomen.

Niet al te druk om maken dus.

Deel Deze Pagina